cursus Spaans en vrijwilligerswerk Peru

Voor degene die niet al te duur vrijwilligerswerk in Zuid Amerika zoeken: Britanico Engelse school met Spaanse cursussen biedt vrijwilligerswerk op basis van de Peruaanse realiteit, dwz vrijwilligerswerk in samenwerking met Peruanen zelf: 1. in gaarkeukens voor armere bevolking en 2. kindercreche´s voor armere bevolking. Inschrijfkosten eenmalig en per maand een donatie van 70 $ die volledig naar de mensen zelf gaan. Er is veel te doen, ook aanbod in commerciele bedrijven in zomermaanden: bijvoorbeeld reisbureaus rondom het centrum. Zie www.britanicoaqp.com, contact: britanicoaqp@yahoo.com

Hallo,

Dank voor de tip. Ik wil in de maanden april en mei naar Peru of Ecuador. Overweeg nu met de organisatie Travelactive te gaan. Iemand daar ervaringen mee?

**Hallo,

Dank voor de tip. Ik wil in de maanden april en mei naar Peru of Ecuador. Overweeg nu met de organisatie Travelactive te gaan. Iemand daar ervaringen mee?**

Nee ik ken deze organisatie niet… kan je mij hun mailadres doorsturen?

Hallo,
Kan je mij verder info verschaffen over die Britanico? Hoe is de opvang??? Heb jij dit al gedaan? Ik wil dit ook doen met spaanse les en misschien nog 2 weken vrijwilliggerswerk doen. Ik kan niet langer blijven en wat ik vind is meestal véél langer… Toch heb ik intresse kan je mij helpen

Hallo Saskia.

Ik heb de site bezocht, daar was het niet mogelijk contact op te nemen (werkte niet). En het yahoo-adres komt ook niet aan.

Is er nog een ander adres?

Groeten, Sanne

Hoi Sanne,

Een ander adres is: saskiategels@hotmail.com, in principe moeten de yahoo adressen wel werken: britanicoaqpspa@yahoo.com, of sastegels@yahoo.com,

groetjes,

Saskia

Hoi Marian,

Ik ga in april en mei ook naar ecuador met travel active, ik ga daar spaans leren en vrijwilligerswerk doen in een natuurproject. Daarna wil ik nog een maand rond reizen door ecuador. Als je je plannen hebt doorgezet en naar ecuador gaat komen we elkaar misschien wel tegen.

Ja ik heb mijn plannen doorgezet en ga naar Ecuador. Ik vertrek 5 april. We komen elkaar vast tegen. Ga je met activity international? En weet je al bij welk project je gaat werken?

Ik ga 17 mrt naar ecuador. Ook vrijwilligerswerk doen via ecole travel ecuador. Via welke organisatie ga jij daarheen? Wat zijn je plannen?