hoi iedereen.
ik ga 3 februari op stagen naar curacao. en nu wil ik graag weten of ik ook injecties nodig heb. is er iemand die mij hier aan kan helpen? ik hoop van iemand te horen.
groetjes maaike
Hoi Maaike,
bel eens met de GGD, zij weten er alles van.
groetjes Tamara
Hoi Maaike,
Leuk dat je naar Curacao gaat. Wordt zeker super. Ik kom er al een paar jaar en ga er in maart definitief wonen. Je hebt geen inentingen nodig, maar ik adviseer je wel een goed antigif mee te nemen tegen de muggen (lees: tropenmuggen), want die zijn echt verschrikkelijk daar!! Ik wens je veel plezier en misschien tot ziens daar!!
Groetjes Alice
haalo Alice,
ik wou wat meer informatie over Curacao. Ik ben van plan om hier weg te gaan om ergens anders te gaan wonen, heb al overal een beetje gekeken en ben me aan het orienteren. ik ben 30 jaar oud en heb 2 kinderen een van 7 en een van 4 die dan met mij mee gaan, is dat haalbaar voor een allenstaande moeder om daar te leven en werken???
alvast bedankt
Donna
Originally posted by mickymo@07-12-2003, 21:32:20
** hoi iedereen.
ik ga 3 februari op stagen naar curacao. en nu wil ik graag weten of ik ook injecties nodig heb. is er iemand die mij hier aan kan helpen? ik hoop van iemand te horen.
groetjes maaike **
Deze heb je niet nodig.
Wel oppassen voor de zon. Zonnebril, pet, zonnebrandolie is handig.
Groet,
Michel
Vitamine B-complex wil ook wel s helpen tegen die muggen
Ciao,
Floris
Ik was er onlangs nog (maart). Voor zover ik het weet heb je geen vaccinaties nodig. Neem contact op met je plaatselijke GGD, zij zijn op de hoogte van de te nemen vaccinaties.