Curacao: Met Spoed 2 huisgenootjes gezocht!

Met spoed 2 leuke en gezellige huisgenootjes gezocht voor een leuk huis in Montanja Abou, Curacao! Er zijn hier goede busverbindingen, maar een rijbewijs is handig! Ikzelf blijf tot eind mei, maar het is mogelijk om het langer te huren.

Groetjes,
Danielle

Heey Danielle,

Jammer dat je niet op Trisha de reactie heb terug gereageerd!
We zouden het echt leuk hebben gevonden.

Groetjes Trisha en Tamara

Heb je voor mij meer informatie ?

[EMAIL=“Daandevries@hotmail.com”]Daandevries@hotmail.com ik hou me aanbevolen !

Hoi allemaal !!

Ik ga midden april tot ongeveer eind mei naar curacao en vroeg me af of de wijk marie pompoen echt zo onveilig is als op internet staat…
Een aantal leuke studentenkamers heb ik al gevonden maar sommige liggen dus precies in die wijk …
Heeft iemand leuke suggesties voor een studentenkamer dichtbij het centrum in een relatief veilige wijk?

groetjes fleur

He Fleur,

De wijk is goed te doen. Ik ga zelf ook een half jaar in Marie Pompoen wonen. Kennissen van mij wonen al 6 jaar op Curacao en zij zijn bij verschillende kamers gaan kijken en deze vonden ze goed (qua prijs/kwaliteit/ligging etc). Als de wijk echt slecht zou zijn geweest dan hadden ze me deze echt niet aangeraden.
Het klopt dat de Penstraat wel een slechte straat is, maar zoals iedereen aangeeft: gewoon alles op slot doen & savonds niet alleen over straat lopen. ( maar dat moet je in NL ook doen, dus er is weinig verschil :wink: )

Succes!!

Veiligheid maak je echt voor een groot deel zelf hier. De nare dingen die wel eens voorkomen gebeuren overal en verplaatsen ook vaak van wijk. Het belangrijkste is dat je niet met veel gouden dingen of bijvoorbeeld camera’s te koop loopt, sla je tas goed om je heen, doe je huis op slot en alle ramen dicht en sluit ook de auto af als je er 's avonds in rijdt. Ik woon nu 4.5 maand op Curacao en heb me nog geen moment onveilig gevoeld. Er lopen natuurlijk vreemde types rond, maar het is vaak een groot verschil hoe je ermee omgaat. Het begint echt bij jezelf …