Curacao - augustus

Hallo allemaal,

Ik ga in augustus voor 5 maanden naar Curacao toe, om daar stage te gaan lopen op een school.
Maar ik was benieuwd wie er nog meer allemaal gaan in de zelfde periode ongeveer.

Laat maar even weten, vind ik wel leuk.

Groetjes Steef :stuck_out_tongue:

nouuu waarscheinlijk…ik hoop dan dat ik ook ergens in curacao ben dus misschien komen we elkaar daar tegen op dat grote eiland haha

groetjes,

Hoi Steef

Ik ga in augustus voor een maand stage lopen als coassistent. Ik zit ook in Nijmegen, misschien kunnen we een keer meeten? Lijkt me gezellig

Grts
Mebeline

Hoi Mebeline,

Leuk dat je daar ook heen gaat in augustus.
Maar je gaat dus maar voor één maandje?

Je typte misschien kunnen we een keer meeten.
Maar ik denk dat je bedoelde mailen. of niet?

Groetjes Steef.

Ook al in augustus??! Waarom is niemand al begin juli van de partij op dat mooie eilandje?:frowning: nou ja…ongetwijfeld tot op het strand en bij een van de vele happy hours! haha.

Ja ja ja ik ga maar een maandje, wrijf het er maar in :wink:

Maar beter een maandje Curacao als helemaal niet :slight_smile:

Ik dacht eigenlijk misschien is het wel leuk om iets met elkaar af te spreken op het mooie eiland, of misschien al een keertje hier in Nederland.

Mail maar of je/jullie het wat lijkt en in ieder geval veeeeeeel plezier (maar dat zal wel lukken denk ik ;-))

Vriendelijke groetjes
Mebeline

ey ey,

Jaah die happy hours mag je zkkr ni vergeten!!!
Maar miss kom ik je dan wel tegen.
Jaah ik kom 22 augustus aan :slight_smile:

Duss miss tot dan :slight_smile:

Groetjes Steef

Ey ey,

Het lijkt me wel leuk woor :wink:
Je woont niet ver weg dus…
Maar hoe oud ben je?

We moeten maar even kijken of we hier of daar afspreken.
Laat maar even weten.

Groetjes Steef. :biggrin:

Hey! We zijn er weer snel bij met reageren…de Antilliaanse ‘‘snelheid’’ hebben we duidelijk nog niet overgenomen. Met het overnemen van de borrelmentaliteit hebben we denk ik wat minder moeite…:slight_smile:
22 augustus? ik proost de 24e op mijn vakantie van 10 dagen (eigenlijk is die hele 2 maanden durende stage 1 grote vakantie, maar vanaf de 24e mag ik echt alleen maar van strandbed naar strandbed lopen,hihi) ), dus zal aan je denken als je keihard aan het werk bent! :slight_smile:
ayo!
Maxime

Leuke Reacties Allemaal! Hoii steefie. Ik ben 18 jaar oud bijna 19. En ik ben eerder als jou op het eiland. Ik ga ook stage lopen op een school op welke school ga jij stage lopen? K ben bekend op het eiland (moederland). Maar goed veel leuke dingen te beleven… Als er andere mensen zijn met vragen of wat dan ook, vraag maar raak

doeggg