Ik wil van de zomer graag op vakantie naar Azie Naar Maleisie, Thailand, Vietnam of Indonesie.
De periode staat zo ongeveer al vast tussen 8 juli en 14 augustus. Het liefst boek ik een ticket voor max €700,- als dat nog mogelijk is haha. Het lijkt me leuk om samen (delen) te reizen.
Ik hou van steden bekijken, afgewisseld met relaxdagje bijv op 't strand. Vaak ben ik een 2/3 dagen (en soms maar 1 dag) op een plek en kriebelt het weer om door te gaan naar de volgende!
Klinkt leuk. Ik ben 27 en wil graag in dezelfde periode op vakantie. Thailand ben ik al geweest maar de andere landen wil ik alle drie nog zien! Ik vind het vaak wel leuk om wat meer van een stad of gebied te zien dan enkel de bekende ‘hotspots’, wat dus soms wat meer tijd in beslag neemt dan 2 dagen maar ben daarin wel flexibel ;).
Ticket voor 700 euro gaat lastig worden ben ik bang. Maar misschien is het je al wel gelukt?! Hoe oud ben jij?
Wij zijn een groep van 6 belgische mannen (21 of 22) en 1 Vietnamese (25). Wij reizen doorheen Vietnam van 14 Juli tot 14 Augustus. Ik heb een planning liggen en alles en wij zijn nog op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot voor onze Vietnamese vriendin. Heeft iemand van jullie interesse?