wij willen in februari twee weken met een huurauto rondreizen door cuba. na een prijsvergelijking van fly drives blijkt het behoorlijk duur: zo’n 3500 euro voor twee personen (vlucht, auto, hotels en maaltijden). Wie heeft dit eerder gedaan? Is het echt zo duur?
Hoi Jiska,
We gaan in maart ook een fly-drive doen in Cuba. Ik kom echter op ongeveer dezelfde prijs uit, zo’n EUR 1500 p.p. voor de fly-drive inclusief vlucht, auto en hotel op basis van LO. Tel je de andere maaltijden erbij op dan kom je inderdaad aan zo’n 3500 voor twee man.
Wij hebben gekeken of we goedkoper waren als we zelf vlucht, hotels en auto regelden. Dat was echter nog duurder…
Hallo Dames,
Ik ben twee jaar geleden naar Cuba geweest voor een maand. Ik wilde een Fly-drive doen, maar heb uiteindelijk gekozen voor een reis van summun reizen een rondreis met veel vrijheid, de reis plus kosten die wij op hebben gemaakt viel toen wel mee.
Achter af ben ik blij geweest dat we rondgereden werden in een bus op de reisdagen want het verkeer in cuba is niet echt veilig. Grote gaten in de weg, fietsers, voetgangers en auto mogen daar op de rijksweg rijden ook 's-avonds en het mag ook zonder licht.
Dus mochten jullie met de auto gaan kijk 's-avonds goed uit op de weg.
Heel veel plezier, het is een schitterend land.
groetjes
Dit is weliswaar een tread die al een hele tijd geleden begonnen is, maar ik wil er toch nog even op voortborduren.
Na een indivuele reis door Patagonie en straks een georganiseerde reis Trans-Siberie Express wil ik ook naar Cuba. Dit keer weer met een andere reisgenoot. Mijn voorkeur gaat uit naar een individuele reis; dan heb je alles zelf in de hand en ik moet zeggen dat dat mij uitstekend beviel. Uit diverse hoeken heb ik gehoord dat het goed te doen is. Met een groepsreis heb ik het idee een beetje vast te zitten aan vanalles en nog wat. Oke, de TSE is ook georganiseerd, maar niet vergelijkbaar met Cuba dacht ik zelf zo.
De voors en tegens? Wie heeft goede ervaringen met Fly & Drive op Cuba en wie met groepsreizen?
Gr, Dennis