Cuba Enquête

**Hallo Allemaal! :wave: **
Mijn naam is Sanne Smits en ik volg momenteel de opleiding tot Middenkader Functionaris Reizen/ Toeristische Informatie (MTRO) aan Gilde Opleidingen in Venlo.
Ik heb een enquête gemaakt voor een praktijkonderzoek.
De uitkomsten van deze enquête wil ik daarin verwerken.
Deze enquête mag natuurlijk anoniem ingevuld worden.

Wie zou mij willen helpen?
Ik zoek mensen die in Cuba op vakantie zijn geweest en die 10 vragen zouden willen invullen voor mijn enquête.
Mocht je hier aan mee willen doen, zou je dan een email willen sturen naar: [EMAIL=“smithy_s85@hotmail.com”]smithy_s85@hotmail.com

Alvast bedankt!
Groetjes Sanne

Hallo Sanne,

Je zou die tien vragen ook hier in het openbaar kunnen stellen.
Waarom niet?
Kunnen we allemaal van de antwoorden wat leren.

Met Vr.Gr.
Arturo

Hey, goed idee!
Hier volgt een enquête!
Zouden jullie even de tijd willen nemen om deze in te vullen?
Alvast bedankt!

1: Hoelang was uw verblijf in Cuba?
A: 0-3 weken
B: 3-6 weken
C: 6 weken of langer namelijk… weken

2: Wat was uw eerste indruk van Cuba? (open antwoord)

3: Met welke reden bent u naar Cuba gegaan?
A: Om meer te weten te komen van het land
B: Voor de rust
C: Niet om een bepaalde reden, het leek mij leuk om een keer naar Cuba te gaan

4: Van welke accommodatie heeft u in Cuba gebruik gemaakt?
A: Hotel
B: Appartement
C: Anders namelijk…

5: Is er een groot verschil met de toeristisch gebieden vergeleken met de niet toeristisch gebieden?
A: Nee, er is niet veel verschil tussen deze 2 gebieden. Cuba is overal toeristisch toegankelijk
B: Ja, het toeristische gedeelte is veel luxer dan de rest van Cuba. De rest is een stuk armer.
C: Hier kan ik geen antwoord op geven ik ben namelijk maar in 1 van beide geweest. Namelijk…

6: Is er nog veel te merken van de revolutie?
A: Ja natuurlijk, de revolutie heeft heel Cuba beïnvloed.
B: Er is nog wel wat te merken van de revolutie maar over het algemeen niet.
C: Nee er is niks meer van te zien.

7: Met welke reisorganisatie bent u naar Cuba gegaan? (open antwoord)

8**: Zou u andere aanraden om in Cuba op vakantie te gaan?**
**A: **Ja, Cuba is een fantastisch land om op vakantie te gaan
B: Ja en nee, het is er wel ontzettend mooi maar ik zou er niet weer terug gaan
C: Nee, het land is niet geschikt voor vakantie

9: Wat was de mooiste/leukste bezienswaardigheid in Cuba? (open antwoord)

10: Ruimte voor eventuele opmerkingen
****-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------

Om de enquète , mijn toetsenbord kent geen letter e met hoedje)in te vullen,
effe kijken of de volgende methode werkt:

ik heb gewoon op “quote” onder de 10 vragen geklikt, dan verschijn een copy van de vragen in mijn nieuwe bijdrage.
Vervolgens veeg ik wat overbodig is uit en vul mijn antwoord IN de quote gewoon in.

1: Hoelang was uw verblijf in Cuba?
A: 0-3 weken
B: 3-6 weken
C: 6 weken of langer namelijk… weken

Mijn antwoord: C, namelijk 3 maanden.

2: Wat was uw eerste indruk van Cuba? (open antwoord)

Mijn antwoord:
Prachtig land, prachtige mensen, prachtige –

Woeps nu begint de batterij van mijn mobieltje (ik internet via mijn mobiele telefoon), te piepen dat de batterij opgaat raken. Ik eindig nu dus subito en via ‘bewerken’ zal ik later de rest invullen. Ciao, ciao Arturo.

Hoi Sanne,

Natuurlijk wil ik je enquête invullen. Ik vind het op zich ook wel een leuk idee om de antwoorden hier te plaatsen, maar ik vraag me af of je dan mensen juist niet beïnvloedt… Misschien beter eerst zelf de antwoorden verzamelen en dan later het resultaat hier plaatsen.

Ik heb mijn antwoorden nu naar je gemaild. Aan jou de keus of je ze ook hier geplaatst wil hebben. Laat het me dan gewoon maar even weten!

Liefs,
Carolina

Hoi Sanne,

Heb je al een resultaat van deze enquête? En zo niet, wanneer verwacht je die te hebben? Ik ben er wel benieuwd naar!

Liefs,
Carolina