Ik wil graag een vlucht boeken van Peking naar Lijiang. Nu gaat dat niet zo makkelijk lijkt het. Ik wil dit via Ctrip doen aangezien dit een stuk goedkoper is dan andere sites. Maar : Ten 1e, wanneer ik Nederland/Holland/Netherlands/Dutch, invul kan kan ik niet verder met de boeking. Hoe zit dit?
En ook las ik dat de prijzen op het moment van boeken nog niet vast staan. Dus et kan zomaar duurder worden?
Verder staat er dat de tickets afgeleverd worden. Dus ze werken daar niet met E-tickets lijkt het ??
[COLOR=#000000]Veel vragen, hopelijk ook veel antwoorden :)[/COLOR]
[COLOR=#000000][/COLOR]
[COLOR=#000000]Dank!
[/COLOR]
Probeer anders Elongnet.
Ik heb afgelopen weekend bij elongnet geboekt.
Wel moet je een copy van je creditcard/visa en paspoort naar hen faxen/mailen.
Hoi,
Ik zou gewoon even met ze bellen om je vraag te stellen, praten erg goed engels tel +86 21 3210 4669 Ik heb al een aantal keer gehad dat er problemen waren met de engelse site; als je dan belt kunnen ze het zo voor je regelen.
Ze hebben ook e-tickets als ik mij goed herinner; laatste keer heb ik papieren tickets laten brengen naar mijn adres in China en toen pas betaald. Waarschijnlijk is dat ook mogelijk naar je hotel.
De prijs heeft te maken met de tijd van betalen; het kan dan zijn dat de goedkoopste tickets weg zijn. Er zijn in china heel veel vliegmaatschappijen en ook op het laatste moment heb je goedkope tickets, je kunt het dus ook pas regelen als je in china bent. Vorige weekend op het laatste moment Shanghai - Xi’an retour voor +/- 90 euro.
Waarom boek je niet in Beijing zelf een vlucht? Dat kan makkelijk, en je krijgt 'm gelijk mee.