Mijn vriend en ik gaan dit jaar in augustus 21 dagen naar China (Beijing-X’ian-Guilin-Yangshuo-Shanghai).
Voor de nachttrein van Beijjing naar X’ian heb ik al veel behulpzame tips gelezen. Weten jullie ook hoe je het beste binnenlandse vluchten kunt regelen? Hoeveel kost het ongeveer (X’ian-Guilin en Guilin- Shanghai) en welke vliegtuigmaatschappijen zijn het meest betrouwbaar?
Ze hebben ook een Engelstalige website! Je hebt ook andere reisburau`s maar die vragen westerse prijzen! Deze niet.
De prijzen kunnen variëren.
Een tip : boek 2 weken vantevoren. Dan gaan de prijzen dalen. Voor 2 of na 2 weken betaal je weer 100%!
Alle vliegtuigmaatschappijen zijn betrouwbaar. je hebt Air China en China Eastern Airlines. Ze zijn allemaal eigenaar van de Chinese staat maar concurreren met elkaar.
Let op aanbiedingen! Vroege en late vluchten zijn goedkoper. De `Chinees’ is geen ochtendmens dus een vlucht om 9.30 uur is duurder.
De crew spreekt Engels.
Houd je niet van noedelsoep, neem je eigen eetspullen mee.
Heel makkelijk.
Type " flights Beijing shanghai " b.v.
Je krijgt alle vluchten en maatschapijen.
Ga Dan naar de maatschapij die je wil hebben.
B.v. Air china.com en je Knut boeken.
Ook b.v. Expedia.com (flights) etc geeft alles.
Fly safe
Weltfremd Canada
Wij hebben via Elongnet geboekt, goede, goedkope vluchten op bepaalde data; even goed zoeken dus. Onze vlucht was wat gewijzigd, maar kregen duidelijke info via de mail. Goed geregeld.