Cross borders of andere?

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een project in Nepal (voorliefde voor dat land) waar ik als kinesitherapeut voor kindjes (of fysio zoals ze dat in Nederland zeggen) iets kan gaan doen.
Na wat zoeken kwam ik terecht bij de organisatie Cross Borders. Ze hebben 2 projecten die me enorm aanspreken, maar er is natuurlijk een prijskaartje aan verbonden dus zou graag eerst wat ervaringen horen over deze organisatie.
Wie kent deze organisatie al en/of heeft er ervaring mee? Of ken je eventueel andere organisaties of projecten die kiné’s zoeken in het buitenland dan hoor ik het ook graag!

Alvast bedankt,
Marjolijn

1 like

Hoi Marjolijn!
Ik ben vorig jaar voor 3 maanden naar Bhaktapur geweest om 10 weken als fysiotherapeut te werken. Het was bij de : www.sf- nepal.org
Er zijn geen inschrijf- of projectkosten, alleen je verblijf moet je zelf betalen. Ik had een geweldige tijd.
Groetjes Christine

Hallo Christine,

Ik ben SF Nepal serieus aan het overwegen maar zou mij voor het eind van de maand al moeten kandidaat gesteld hebben. Ik zou daarom graag wat meer weten over het project en over je persoonlijke ervaringen. Mag ik je een e-mail sturen met wat vragen? Zou heel vriendelijk zijn!

Groetjes,
Marjolijn