crazywoodman

Hallo iedereen mijn naam is jean-pierre en woon op dit moment nog in belgie .
ik ben al vele jaren naar Turkye geweest voor vakantie maar wil er nu gaan wonen samen met men vriendin
die ik in Fethye heb leren kennen , zij is afkomstig van uk maar woont al 7 jaar in turkye .
Ondertussen zijn we dan ook gehuwd en huren nu een berghuis niet ver van antalya waar we nu zaterdag heenreizen voor een maand .
De bedoeling is om in april of mei dan af te reizen vanuit belgie naar antalya met men motorhome , maar daar heb ik nog vele vragen bij
en dus nog veel te leren i.v.m , invoeren motorhome enz
Mocht iemand hier meer over weten mag je altijd advies geven , alle info is welkom alvast dank en het beste voor iedereen :dag:

MVG Jean -Pierre & Suzi:vak02:

Hoi Jean Pierre,welkom op wereldwijzer!
Nou Antalya is een prachtige streek om te wonen Jean Pierre,zo vind je in de omgeving verschillende plaatsen die de moeite van het bezoeken waard zijn zoals Perge, Aspendos, Side, Termessos en Olimpos. Hier staan nog veel historische gebouwen die dateren uit de Romeinse en Ottomaanse tijd.
Wat betreft het invoeren van je motorhome uit Belgie,kan je best een berichtje posten op het Turkije Forum hier op wereldwijzer.
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

1 like