Wie wil met mij wonen in Antalya

Ben Turkse man zoekt vrouw samen te wonen in Antalya tussen de 38-52 jaar. Ben single man 48 jaar, getogen in Nederland en heb ruime inkomsten en mogelijk binnen kort baan in Antalya.
:zon02: Antalya is 9 maanden zonnig en warm als je daar van houd. :zon02::vak02:

wonen er veel nederlanders aan de kust in antalya
bv 55+ om te overwinteren

groen

Hallo Aslan,

Woon je nu in Antalya of wil je er gaan wonen? En waar precies? In de stad zelf of erbuiten? Geef eens wat meer uitleg!

Groeten, Lili.

Hoi Lili,

Ik ga wonen wegens mijn nieuwe baan het wordt binnen de stad. Momenteel woon ik nabij Istanbul. als je meer wil weten stuur dan persoonlijke e-mail

groetjes
Aslan

Hallo Aslan,

Ik ben momenteel in Bulgarije en waarschijnlijk reis ik volgende week naar Istanbul om daar enkele dagen te verblijven en de stad te bezichtigen. Als je zin of tijd hebt kunnen we afspreken om samen iets te doen.
Ik weet niet hoe ik je een persoonlijke mail kan sturen, dus doe ik het maar langs hier.

Lili.

hoi Lili,

ik heb je persoonlijke email gestuurd van mijn contact nr

doei

Ik heb 2 keer een prive-bericht proberen te versturen, maar dat lukt niet. Ik heb wel jou prive-mail gekregen. Misschien kan je je mailadres vermelden in de volgende mail die je schrijft en dan antwoord ik daar op.

Groeten, Lili.

hallo Lili,

heb je mailtje ontvangen en heb mailtje naar je gestuurd

doei

hallo Antalya is mijn lievelings stad maar hoe kunnen we elkaar onrmoeten

waar ben je nu. zal ik dan mijn e-mail naar je perssonlijk mail sturen