Hallo, als koppel verkochten we alles wat we hadden, hier in het land, om naar CR te immigreren. De bedoeling was er 3 jaar te leven, om daarna verder rond te reizen.Het werd ondetussen 10 jaar, we trouwden in CR, en bouwden er een business op. Een zeilboot waarop we 5 jaar hebben geleefd, en charter mee hebben opgebouwd. Uiteindelijk groeide dit zodanig uit, dat we terug aan land moesten gaan wonen. Wat op zich niet erg is, maar als de zee avonturieren die we zijn , hadden we het er toch moeilijk mee. Maar dit gaf ons ook de mogelijkheid om een droom job uit te voeren, het ideale (drijvende) woning te hebben in paradijs, en door de investering met de boot, … ons legale residentie te verkrijgen in CR. Der is aan onze kant een mooi gemeenschap nederlanders. Altijd leuk taal genootjes te vinden in een ander land. Bij vragen die je zou kunnen hebben in verband met CR kan ik daar gerust ook op antwoorden. En wie emmigratie kriebels krijgt, en zoekt naar wat doen… Ons bootje en business staat te koop. Als je daarover graag meer zou willen weten, stuur maar gerust een PM
….Tijd voor ons om andere horizonnen te verkennen. ![]()
Vriendelijke groetjes.
Hoi Purelife, welkom op Wereldwijzer! Ik zie dat jullie het juiste forum al hebben gevonden. Dan wens ik jullie nog veel forum plezier.
Dank u !!! Wens aan ieder van jullie een hele prettige dag !!! ![]()
Graag gedaan :biggrin:
:vissen: :vak02: :wereld: :dag:
Slotje