Corn Islands

Ik heb 5 nachten op de Corn Islands. Wat adviseren jullie, beide eilanden? En heeft iemand nog tips voor een goede accomodatie?

Ik zou zeker beide eilanden adviseren, helemaal als je 5 nachten hebt, dan kan je dit verdelen over de 2 eilanden.
Ik weet niet wat je budget is voor een accomodatie, ikzelf verbleef in Picnic Center Hotel, dit hotel ligt direct aan zee. Wjj betaalde 40 dollar per nacht. Hierbij een link waar je heel veel informatie kunt vinden over Corn Island en de accomodaties;Bigcornisland.com

Wij hebben drie nachten op little corn island overnacht en vier nachten op big corn. Op little corn zaten we op LCBB, zeer confortabele hutjes direct aan het strand. Gratis gebruik van de ligstoelen en zowel schaduw als zon. Er hoort ook een restaurant bij en daar hebben we drie dagen echt heerlijk gegeten. De andere accommodaties zagen er allemaal wat minder goed uit. Tevens was er een beveiliger die het 's nachts allemaal in de gaten houdt.
Op big corn zaten we in hotel paraiso. Ik zou deze accommodatie niet zo snel adviseren (hadden bedbugs(mss domme pech), zaten naast de swamps (veel muggen) en het was een stuk lopen voordat je op het strand was (het strand voor het zonnen). Na mijn ervaring op little corn viel dit dus heel erg tegen, mogelijkerwijs had ik er anders tegenaan gekeken als ik eerst op big corn was.
In ieder geval moet je de Corn Island niet overslaan als het budget het toelaat.