Corberana, Welkom terug !

Vanavond was er een héél aangename verrassing op Het Grote Zoekplaatjestopic :
Corberana is weer onder ons !
Na zo’n lange tijd… een warm en hartelijk Welkom terug!

P.S. Het was met een zoekplaatje van Corberana dat ik mijn 1ste punt scoorde op Het Grote Zoekplaatjestopic… een tableau in een refter ve klooster…wie herinnert zich nog dit zoekplaatje…ik alleszins.

1 like

Hola Stancy, thanks voor je welkom berichtje. Ik mag weer na een jaartje verplicht “vakantie”. Hoe is de stand van zaken op WW?

Heb je niet af en toe als “bezoeker” meegelezen op WWZ?
Wel diegenen die destijds…(uit vrije wil) het forum hebben verlaten zijn na verloop van enkele maanden terug aktief aanwezig op WWZ vooral op het landenforum waar ze zo van houden.
Een aantal forums zijn erg levend, andere tja… kijk maar eens.
Het leuke (entertainment, spelletjes, prijzenspel, peilingen, …) en het nuttige (dat vooral de échte zoeker aanbelangt) tracht WWZ een beetje apart te houden.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=127934
Waar WWZ het noodzakelijk acht werden en zullen nog wel berichten verwijderd worden, soms (niet altijd) met aanduiding “bericht verwijderd”. Ik vermoed, waar nodig, dat er nu korter op de bal zal worden gespeeld.
Kijk maar even terug in de historiek van de Topic-titels op de Stamtafel !
Sinds onlangs zijn er nu drie algemeen moderators die over WWZ zeilen, naast Jurjenb nog Wendyd en Cyriellie.
Recent zijn er nu “Huisregels Wereldwijzer” : zie onderaan op blauwe balk.

Mijn gevoel is dat de beslissing van zo’n lange afwezigheid eerder de perceptie van het moment was. Verder hoop ik dat anderen uit respect het ook sereen houden opdat het niet stopt vooraleer je weer goed en wel aan wal bent.
Stuur ons maar Spaanse zon want hier is het nu bitter koud !

Jaaaaaaaaaahhhhhhhhhh! Goed je weer te zien :kus::kus::kus:

Sinds een paar weken zijn er inderdaad regels hier. Geen idee waarom dat meer dan een jaar heeft moeten duren, geen idee waarom al mijn vragen daarover stelselmatig genegeerd zijn, maar ze zijn er. Er zijn geen prijzen meer aan de foute personen gegeven, en men weet inmiddels waar Schotland ligt. Het is nu beter.

En wacht alsjeblieft met het sturen van de zon tot zondag (what’s in a name), want ik zou zaterdag graag nog een keer onder het ijs willen duiken.

1 like

Goedemorgen all.

@Corberana: Ook namens mij weer welkom terug. :cheer: Ik zag gister al even je naam ergens staan en dacht… zie ik het goed. Fijn dat je weer terug bent en dat we weer op jou bijdragen kunnen rekenen, op welk gebied dan ook.

Zelf ben ik niet meer zo aktief op het zoekplaatje, maar lees nog wel altijd mee hoor en als ik denk… ja, laat ik ook weer eens mijn best doen, wil ik nog weleens weer aanschuiven.

Hoe dan ook… fijn je naam hier weer te zien.

1 like

Ook namens mij welkom terug op Wereldwijzer Roland :cheer:

1 like

Van harte welkom terug! Goed dat je er weer bent! :slight_smile:

1 like

Hoi Roland,
sorry voor mijn laattijdige berichtje(verbleef in het ziekenhuis; spondylodese ingreep)
Nou ik ben heel erg blij dat je hier terug bent op wereldwijzer,verdomd man heb je heel erg gemist!
Tot binnen een paar daagjes!
groetjes,georges.

1 like

Amai (schrijf ik dat goed) man! Hoe is het met je, na je operatie? Ik hoop dat je er goed doorheen bent gekomen!!!

In de rapte een berichtje,want ik krijg al een boze blik van de thuisverpleegster.
Nou de operatie is goed verlopen,ze hebben via een bestaande litteken in de buik(buikoperatie voordien)me geopereerd aan de rug.
Heb wel veel pijn gehad nadien,maar het valt wel mee.
Vermits ik niet zelfstandig kan zorgen voor mijn eigen,heb ik thuis verpleging.
Dacht ze zullen wel een jong ding sturen om me te helpen,maar neen ze sturen een oude taart.(geen al te vriendelijke want ik moet nu stoppen met typen)
tot één van de dagen Roland.
georges.:dag: