Contacten in Arequipa-Peru

Hallo,

ik verblijf sinds begin februari in Arequipa-Peru en doe hier vrijwilligerswerk met kinderen. Ik verblijf hier bij een peruaans gezin en heb contacten met andere vrijwilligers in Arequipa. Ik blijf hier nog tot eind april. Eind maart bezoek ik de colco cañon en in april cusco. Eind april reis ik terug naar Lima met tussenstop in Nasca.
Ik vroeg mij of er nog mensen zijn die in deze periode in Arequipa verblijven en zin hebben om eens af te spreken en/of eventueel mee te gaan naar colca en cusco. Het lijkt me leuk om ook eens andere nederlanders/belgen te ontmoeten hier.

Ik ben Katrijn, 28 jaar en heb diploma sociaal werk. Ik geef hier in Arequipa engelse les aan kinderen in opvangcentra.

Geef ma seintje indien interesse!

Katrijn

Hoi Katrijn,

Ik ben zelf van plan om in december naar Zuid amerika te gana voor een jaar, ik lees dat jij er nu ben.

Zou het leuk vinden om in contact met jou te komen en dat je misschien wat vragen voor mij kan beatwoorden…
Have fun xxx

grt saar

Hoi Saar,

uiteraard kan dit, dat is geen probleem. Ik ben op 28 april terug.
Je mag je vragen altijd laten weten. Ikzelf woon vlakbij Antwerpen in Belgie. Ik weet niet waar jij juist woont?

groeten,
Katrijn x

Hola Katrijn

Wanneer ben je in Cusco?

Saludos,

Josien

Hoi Josien,

ik ben op dit eigenste moment in Cusco. Het is te zeggen. Morgen ga ik naar Machu Picchu en in de avond, dus op 12 arpril ben ik terug in Cusco. Woensdagavond vertrek ik terug naar Arequipa.

Katrijn x