Vrijwilligerswerk Peru/arequipa?

Ik ga in januari en februari twee maanden naar Peru. Wie heeft er tips voor een vrijwilligersproject voor 4 tot 6 weken?
Eventueel zou ik naast 't deelnemen aan een vrijwilligersproject mijn spaans willen verbeteren.
Wie heeft er tips?

Hi, in Peru wordt het meeste aangeboden in Cuzco. een geweldig mooie en gezellige stad. Ik ga zelf in jan. naar LA, en half april 4 weken werken in cuzco via SIW (www.siw.nl). Een goede, niet commerciele org en niet duur. Je kunt ook in Lima proberen, maar deze stad heeft wat minder te bieden dan Cuzco. In Cuzco ben ik geweest en van van horen zeggen, is Arequipa het wel een vd mooiste steden van LA om te bezoeken. Perfecte locatie tussen div vulkanen. Het beste adres (en niet duur) voor spaanse les is : Rocio Oporto, La Perlita 103, claro@unas.edu.pe. $ 6.50 per individuele les van 90 minuten! groepslessen kosten minder. ik ben zelf begin april in Arequipa. succes ermee, mvg bert, b.leeuwen@hetnet.nl

Hey,

Ik woonde enige tijd In Bolivia. Vorige zomer was ik nog in peru, maar dan ook vooral Cusco.
Ik kan u wel het mailadres geven van een goede vriend, hij is een zwitser en werkt in een bar in Arequipa, hij kan je wel wegwijs maken in de stad. Hij blijft daar tot in maart. Je ziet maar.

rapsieber@hotmail.com

By the way, hij is 21 jaar en is nu iets meer dan een jaar in Zuid-Amerika. Zijn site: viajero.ch.vu

veel succes