Hallo,ik ben Mandy bijan 20 jaar,
ik ben ik namelijk aupair,en als aupair ben ik elke avond en weekende vrij,omdat je als aipair weinig in contact komt met andere leeftijdsgenote in het begin,zocht ik wat mensen om eens goed te feeste,uit te gaan,lekker op strand te liggen en natuurlijk nog veel leuke dinge,(haha zoals wat na de jongens kijken eh),als nog iemand wat contacte wil zoeke,zal ik zeer blij zijn om kennis te maken
Alvast een leuke tijd op Curaçao gewenst
Groetjes Mandy
hey ik ga mischien binnekort
ook mischien naar curacao
heyla,
zou leuk zijn moest je naar curacao komen,ik zal je altijd opvangen en kunnen we leuke dingen doen,vooral het uitgaan is hier zeer goed,wat kom je hier doen?
leuk waar zit je zelf in curacao
en is er maklijk extra werk bij te krijgen ben soms hele daGEN midagen vrijen altijd savonds
en weekend natuurlijk ook op stap
ik zit namelijk in willemstad santa rosa,makkelijk werk te vindenhet licht er aan waarvoor je naar hier komt als stagair,vind je hier wel makkelijk werk ma voor iets anders eigenlijk niet,wat kom jij hier doen,en wanneer denk je zo te komen,kom je alleen of met meerdere
ik kom voor aupair werk maar ben regelmatig vrij dus zoek iets in de horeca
op de avonden of middagen over dag in het weekend bijvoorbeeld
oh leuk,dat je dat komt doen,want als aupair leer je eigenlijk weinig vrienden kenne,dus zou heel fijn voor mij zijn,als u aupair vind je niet gemakkelijk werk,ze willen alleen stagairs omdat dat voor hun niks kost eh,geen papierwerk,wnat alles wordt voor hun in nederland geregeld,dus dat ga je niet gemakkelijk vinden,…
wanneer ben je van plan om te komen?
groetjes
nou krijg over paar daagjes te horen of ik ben aangenomen
dus dat is even afwachten
en hoop dan snel heel te kunnen als ik wel ben aangenomen
leuk leuk,
als je graag contact wilt houden,dit is mijn msn
[EMAIL=“xmandykex@hotmail.com”]xmandykex@hotmail.com
doei