**Kom mee verdwalen **
AMSTERDAM - MET FILMPJE- Het reclamefilmpje van Australië ‘Come Walkabout` is zo mooi dat het beloond is met `s werelds meest prestigieuze reclameprijs. De natuurfilm laat zien dat mensen eerst moeten verdwalen om zichzelf te vinden.
[http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00629/comewalkabout_jpg_629376d.jpg](http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:fotovenster%28%22http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00629/comewalkabout_jpg_629376d.jpg%22,%22%20%22,%22AFP%20%22,200,102%29;)
“Ongeveer 100 miljoen mensen van onze doelgroep Experience Seekers over de hele wereld hebben de reclamecampagne gezien. Dit heeft een positieve invloed op hoe zij over Australië als vakantiebestemming denken. Ons onderzoek laat zien, dat van de Experience Seekers die de campagne hebben opgemerkt er waarschijnlijk 22 procent Australië willen bezoeken." aldus Tourism Australiä
De film is dan ook door niemand minder gemaakt dan Baz Luhrmann.
Bekijk hier de film ‘Come Walkabout`
Bron: De Telegraaf.