Prestigieuze consumentenprijs voor Australia.com

Prestigieuze consumentenprijs voor Australia.com
**[COLOR=blue]Vernieuwde site biedt vooral inspiratie

De internationale consumentensite van Tourism Australia – australia.com – heeft de prestigieuze ‘People’s Voice’ Award gewonnen op de voor de 13e keer gehouden uitreiking van de Annual Webby Awards in de categorie toerisme.
De Webby Awards worden beschouwd als de toonaangevende internationale prijstoekenningen bij uitmuntendheid op Internet en is door de New York Times bestempeld als de “internet’s highest honour”.
Marketinginspanningen
Tourism Australia Managing Director, Geoff Buckley zei, dat de toekenning van deze award een geweldig resultaat is voor de Australische reisbranche. “De Australia.com website is een belangrijk onderdeel van de wereldwijde marketing-inspanningen van Tourism Australia om over de hele wereld de vakantie-ervaringen in Australië te promoten,” aldus Buckley.

Stemmen
“We zijn geweldig blij, dat zoveel mensen over de hele wereld hun steun hebben gegeven aan Australia.com bij het stemmen voor de ‘People’s Voice’ awards.”
Neusje van de zalm
Australia.com trekt wereldwijd elke maand een miljoen bezoekers en is het digitale neusje van de zalm van de marketingactiviteiten van Tourism Australia.

Facelift
De website heeft recent een facelift ondergaan om nieuwe ontwikkelingen te kunnen bieden en sitebezoekers te blijven trekken om hen te inspireren de volgende stap te zetten en een reis naar Australië te boeken.
**Inspireren
**“De nieuwe versie van de Australia.com besteedt speciale aandacht aan inspirerende onderwerpen over het reizen naar Australië en de variëteit aan ervaringen, die de bestemming te bieden heeft", aldus Buckley tot slot.
Ceremonie in New York
De awards worden uitgereikt p 8 juni, in New York. De winnaars zullen in staat worden gesteld deel te nemen aan een van Webby’s beroemde vijfwoorden speeches met de hele wereld.

Al Gore
Webby Award winnaars uit het verleden – en hun speeches - bevatten Al Gore (“Tel alsjeblieft deze stem niet opnieuw.”), Beastie Boys (“Kan iemand mijn pc repareren?”), en Stephen Colbert (“Mij. Mij. Mij. Mij. Mij.”).
Wereldwijd werd meer dan 500.000 keer gestemd op favoriete sites, video’s en advertenties in de Webby People’s Voice Awards.

Internet:

Bron: OpReisgids.nl

[/COLOR]**