Combinatie Van Tickets; Guatemala

Dag Allen,

Ik heb een vraag:
Ik zoek (uiteraard) het goedkoopste ticket richting Guatemala in de periode half juni - half augustus ( niet de beste tijd maar best te doen toch?). Nu dacht ik dat t wellicht goedkoper zou zijn om vanuit een ander land dan nederland te vliegen. Kent iemand een site waar je enigszins handig kunt uitzoeken of het goedkoper is om vanuit een ander land te vliegen, meegerekend de kosten van je ticket naar dat andere land? Bijv vanuit engeland vliegen ofzo.
Zou fijn zijn als iemand een mooie tip heeft!

Groeten,
Floor

Vanaf brussel vliegen scheelt geld!!!

Brussel is soms goedkoper, niet altijd.
Vroeg zijn is het allerbelangrijkste, dus ik zou je aanraden om naar een reissite te gaan waar je ook zelf kunt boeken, of naar een reisbureau
Het is bijna onbegonnen werk om alles zelf te vergelijken.

Ik heb wel eens tickets op www.cheaptickets.nl gekocht, wellicht slaag je daar.
Succes!

Hallo,

Zelf kun je heel goed naar goedkope tickets zoeken.
Ik ga altijd naar de volgende site:

http://online.atp.nl

Daar moet je gewoon een beetje uitproberen met verschillende vertrek punten (die kun je hier overal op de wereld kiezen, dat is nou net het leuke aan deze site)
Of verschillende eindpunten (gewoon een buur land proberen), en tijd/datum is ook belangrijk. Enkele weken eerder kopen scheelt weer een hoop eurootjes :o)

Ik woon in Venlo en ik ga altijd naar Dusseldorf net over de grens in Duitsland. Scheelt 2 uur in de file wachten als in naar Schiphol moet gaan hihi.

Groetjes,

William, in Sao Paolo, Brazilie op het moment