ik heb veel rondgezocht voor een goedkope vlucht naar guatemala maar kan nergens iets vinden. ik hoorde dat het goedkoper is om via londen te vliegen?
Op dit moment zijn de tickets van Continental erg goedkoop! De uiteindelijke prijs hangt oa af van voor hoelang je een ticket wilt en in welke periode van het jaar je gaat. Soms worden er studententarieven gehanteerd. Je kunt het eens proberen bij govolo.nl, ik heb daar zelf een superticket gevonden! Succes! Rineke
nooit via zoekmachines boeken. gebruik ze als helpmiddel om de goedkope maatschappijen te vinden. Ga dan gewoon direct bij die maatschappij zoeken en boeken.
succes
hey,
bedankt beiden voor jullie reacties, ik heb gister me ticket goedkoop kunnen boeken.
De nada! Waar ben je uiteindelijk geslaagd voor je ticket? En wanneer ga je?
Wil je nog andere tips hebben of ergens informatie over willen, vraag dan gerust, ik woon zelf al ruim 6 jaar in Quetzaltenango, Guatemala!
heyy,
heb het geboekt via ebookers.nl (kan het echt aanbevelen want de prijzen zijn zeer gunstig vergeleken met andere sites). ik ga a.s zaterdag, kom zondag aan in xela en ga vanuit daar naar een van de dorpjes in de bergen voor vrijwilligerswerk. al 6 jr daar? wow, hoe bevalt het?
Xela is een heerlijke stad om te wonen! Het is een stad, maar voelt aan als een dorp, de mensen zijn zo vriendelijk en behulpzaam! In vergelijking met een aantal jaar geleden komen er steeds meer toeristen, maar het leuke aan Xela is dat het zijn eigen karakter en sfeer behoudt en zich tegelijkertijd verder ontwikkelt.
En jij bent er zelf dus ook as weekend! Bij welk project ga je aan de slag? In en rond Xela zijn ontzettend veel projecten, dus ben erg benieuwd! Ga je ook nog Spaans studeren?