Goedkope Ticket Guatemala?

Hai mensen…
Ik wil graag half November een rondteis gaan maken door Zuid Amerika beginnend in Guatemala maar nu ben ik op zoek naar een goedkope ticket…weet iemand misschien een goede site???
En meer info over zo’n reis mbt vrzekeringen en een eventuele talen cursus? Ik ben van plan om daar 5 maanden te blijfen en vanuit Peru of Brasilie weer naar huis te gaan…

Hallo Frankie,

Voor taalreizen kun je surfen naar http://www.spaans.startbewijs.nl, hier vind je links naar taalscholen in bijna alle landen in Zuid Amerika.

Voordat je gaat zou ik spaans leren/repeteren via http://www.gratisspaans.startbewijs.nl .

Succes in ieder geval,

piet meijers

Neem voor een ticket eens contact op met Joker, een Belgische reisorganisatie. Heb geen adres ofzo meer van ze, maar moeten via google wel te vinden zijn.
Het was het goedkoopste wat wij konden vinden!

Mijn ticket brussel - madrid - guatemala city en lima, peru - madrid - brussel kosste 750,- euro incl. toeslagen en annuleringsverzekering etc. het was in principe een jaar geldig, vloog met iberia.

Hi Frankie,

Heb een aantal online reisburo´s op een rijtje gezet waarvan gezegd wordt dat ze wel aardige prijzen hebben.

Travelsource
Vakantiekoning
Ticket2go
Tuna Fish
My Travel

Is een rijtje afkomstig van allerlei forums waar men zei dat ze goedkope tickets hadden. Zelf geen ervaring mee.

Wouter

Leer Spaans in Mexico

Originally posted by Frankie gaat reizen…@02-10-2004, 16:27:35
** Hai mensen…
Ik wil graag half November een rondteis gaan maken door Zuid Amerika beginnend in Guatemala maar nu ben ik op zoek naar een goedkope ticket…weet iemand misschien een goede site???
En meer info over zo’n reis mbt vrzekeringen en een eventuele talen cursus? Ik ben van plan om daar 5 maanden te blijfen en vanuit Peru of Brasilie weer naar huis te gaan… **

Hola Frankie,

Ik ben op het ogenblik hetzelfde aan het doen wat jij van plan bent. Ik ben begonnen in Mexico City en ben van plan om vanuit Brazilie terug te vliegen. Mijn ticket (euro 801,-) heen en terug heb ik geregeld bij het jongeren reisbureau (Killroy travels), de ticket biedt ook aardig wat voordelen, zij hebben ook zeer goedkope verzekeringen en kunnen je op weg helpen met alles wat je moet regelen.

Ik zit op het ogenblik in Guatemala om spaans te leren. Zelf heb ik ondervonden dat Quetzaltenango hier uiterst geschikt voor is. Een rustige, mooie en relaxte stad tussen de vulkanen. Een goede school is Utatlan Spanish School, een kleine, relaxte school met een hoog niveau van klassen en een lage prijs. (www.xelapages.com/utatlan)

Veel plezier in iedergeval, Ab