Internet Of Reisburo

Hallo mensen…

Ik ben op zoek naar een ticket naar Zuid Amerika…
Wat is dan wijsheid??? Is het beter om een ticket via internet te boeken(zo ja, waar moet ik dan zoeken)? En mijn ticket zal een boel extra’s moeten bevatten…zo wil ik graag mijn heen reis op Guatemala vliegen en terug zou ik graag vanuit Peru gaan… Is het in mijn geval beter om naar een reisburo toe te gaan of is er iemand die een geschikte site voor mij weet…

Groetjes Frankie…

Wij zijn dit jaar naar Peru geweest en hebben ons ticket naar Lima geboekt via www.ticket2go.nl
Goedkoper en perfect geregeld! Veel plezier in Zuid Amerika. :slight_smile:

Hey Frankie,

Als je onder de 26 bent heeft reisbureau My Travel leuke aan biedingen. Voor mijn ticket amsterdam- Guatemala en Costa Rica-Amsterdam ben ik €740 (ex tax) kwijt.
Als je doorreist naar Peru; mij werd het afgeraden door Colombia te reizen…

Succes!
Meta

Hallo Frankie,

Ga eens wat grasduinen op SPAANSE sites. Iberia, Spanair, etc. Vanuit Madrid en Barcelona vlieg je meestal veel goedkoper naar Zuid Amerika !!

piet meijers
webmaster http://www.spaans.startbewijs.nl

Hoi,

Wij hebben via allerlei reisorganisaties gekeken, via en niet via internet. Wij kwamen toch uit bij My Travel (reisbureau), terwijl we dachten dat het via internet regelen goedkoper zou zijn.
Tip: bel en mail gewoon wat rond.

Groetjes,

Willeke.

Kijk op www.joker.be
Vlieg met Iberia vanaf brussel via madrid exact dezelfde route kostte mij 750 euro, inlc. toeslagen, taxen annuleringsverz.