Relatief goedkoop ticket

Hoi!

Ik heb zelf volgens mij overal gezocht naar relatief goedkope tickets van/ naar zuidamerika. Ik las hier op fora dat een ticket duurder zou zijn, dan het ticket dat ik utindelijk heb gevonden. Het is vooral duur als je niet terugvliegt vanaf de plek waar je ben je geland.

Ik heb nu een ticket Schiphol - Quito en 4 maand later Buenos Aires - Schiphol voor alles bij elkaar 1018 euro inc. taxes! Via schipholtickets.nl…

Ik wil niet spammen, maar misschien heeft iemand er wat aan…

Groetjes Sas

mm… beetje rare titel van mijn post… Ik bedoelde dus relatief goedkoop ticket… :slight_smile:

Het probleem is niet zozeer dat je terugvliegt vanaf een andere plaats, maar dat je langer dan 3 maanden in Zuid Amerika blijft volgens mij.

Anyway, je had misschien toch nog even verder moeten zoeken, want op www.vliegtarieven.nl kom ik uit op € 866,81 :king: (vertrek 1 april, terug 1aug, je boekt bij LAN, vliegt heen met Iberia en terug met British Airways). Sowieso heeft vliegtarieven volgens mij de goedkoopste tarieven naar Zuid Amerika, ze zijn goedkoper dan Cheaptickets.nl en Iberia.nl…

hmm… toen ik afgelopen week keek op vliegtarieven, kon ik die vlucht niet vinden… Maar dat is idd niet verkeerd, als dit ook met alle taxes is…

In dat geval; vergeet mijn tip en luister naar Flip :slight_smile:

Geloof me, het is één grote schimmige wereld, die ticketprijzen en beschikbaarheden. Ik zie hier soms beschikbaarheid en prijs met de minuut veranderen! Kan erg frustrerend zijn :slight_smile:

Maar goed, het gaat er maar om dat je je ticket hebt, ik wens je een hele plezierige reis!

dank! :slight_smile:

Ik ben aan het kijken voor tickets (voor een reis van meer dan zes maanden), aankomst in Rio en vertrek vanuit Panama City. Op Cheapticket.nl kom ik uit op zo’n 1050 euro, en op vliegtarieven.nl is het goedkoopste ticket meer dan 1400 euro… Ook bij aankomst in andere landen en vertrek vanuit andere landen in Latijns-Amerika geldt: ik kan werkelijk niks goedkoops vinden op vliegtarieven.nl. Doe ik iets verkeerd???

Het helpt bij vliegtarieven.nl om bij ´meer opties´ (geloof ik) de betreffende maatschappij in te vullen die je bij Cheaptickets gevonden hebt. Probeer maar eens :slight_smile:

Dat had ik al geprobeerd (in dit geval Iberia), maar dan zegt het systeem dat er geen resultaten zijn voor de opgegeven zoekcriteria…

En zo blijkt maar weer… Er is geen ´de goedkoopste site´ voor vliegtickets. Even zoeken op verschillende sites kan enorm schelen :slight_smile:

Amen!

Vaak is het ook: hoe eerder je boekt, hoe goedkoper je kan.

Kijk ff of je bij kilroy een ticket kunt boeken zij bieden combovluchten aan van airolinas argentinas.