Colombia

Hoi,

Ik wil in januari 2009 een vriend in Bogotá bezoeken en wat van Colombia zien (hij moet werken). Ik spreek redelijk Spaans en hou van wandelen door natuur en cultuur, maar ook van actie (zoals raften) en stappen. Zijn er mensen die van plan zijn Colombia te bezoeken in dezelfde periode?

Jeffrey (37)

Ha Jeffer,

Ik vlieg 5 januari van Miami naar Bogota. Daar blijf ik een paar dagen, om daarna verder te trekken door Zuid-Amerika.
Weet je al wanneer je naar Bogota gaat?
Groeten
Gerrit

Hee Gerrit,

Ik heb gisteren een vliegticket geboekt. Ik arriveer 2 januari en blijf tot en met 27 januari. Ik heb besloten om een rondreis richting het Zuiden te doen met De Una. Deze start op 6 januari en de dag ervoor ontmoet ik mijn (paar) reisgenoten.

Jeffrey

Hey,
Ik vertrek op 22 januari naar Colombia om in Bogota te gaan wonen bij mn vriend. Het lijkt me erg fijn om informatie uit te wisselen en reisgenoten daar te hebben om het land door te kruisen. Ik hou er namelijk heel erg van om de cultuur en natuur van landen te ontdekken. Ik ben een meid van 22 jaar. Mn spaans is redelijk en ik spreek vloeiend engels aangezien ik al in de VS en GB heb gewoond.
Ik kijk uit naar leuke reacties!

Carla