Colombia of Nicaragua?

Oh ja, die zakken vaak weg in het archief… ik beantwoord liever vragen in threads, niet privé. Daarvoor kun je naar reisbureaus. :wink:

Ben twee keer in Nica geweest en Nica is een land wat je in 2,5 goed en compleet kan ervaren. Ben volgende week in Colombia en heb daar 2 weken, maar moet dus heel bewust keuzes maken wat ik wel en wat ik niet wil zien. Ik denk dat je voor de completere ervaring beter nicaragua kunt doen.

Inmiddels ligt onze zomervakantie ver achter ons… Uiteindelijk (simpelweg omdat het ticket op dat moment veel en veel goedkoper was… :wink: ) hebben we gekozen voor een vakantie in Nicaragua en daar hebben we geen seconde spijt van gehad. Nicaragua is ons echt ontzettend goed bevallen. Het is een enorm mooi (met als favoriet Ometepe :wub: en Little Corn) en divers land met goede busverbindingen wat nagenoeg niet is verpest door toeristen. Echt een aanrader dus voor degene die er nog niet zijn geweest!

1 like

Goed om te horen dat het bevallen is!
Al plannen voor een volgende bestemming? :wink:

Goed om te horen dat het bevallen is!
Al plannen voor een volgende bestemming? :wink:

Ja zeker… Ik zou heel erg graag naar een authentiek Afrikaans land willen waarin ik niet enorme afstanden hoef af te leggen en waar uiteraard mooie natuur, cultuur en mensen zijn. Op dit moment ben ik de mogelijkheden van Uganda aan het bekijken, maar zo te zien kan jij mij ook wel wat tips geven! :wink:

Ik vond Malawi superleuk en lekker compact.
Ik hoor ook vaak goede dingen over Uganda en Rwanda.
Tanzania en Zanzibar vond ik ook super, maar wel grotere reisafstanden.

Malawi heb ik ook goede dingen over gehoord. Hoe was het openbaar vervoer daar? Ik zal in ieder geval eens even rondneuzen op je website voor de reisverhalen. :wink: Dank voor je reactie. :slight_smile:

Beste reisliefhebbers,

Als afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar het imago van Colombia onder Nederlandse reizigers 21+. Zowel voor mijn opdrachtgever Avila Reizen als mijzelf is het van groot belang dat onderstaande enquête zo vaak mogelijk ingevuld wordt, zodat er betrouwbare en valide resultaten uit zullen komen. Onder de respondenten verloot ik het mooie boek ‘100 mooiste schatten van Latijns Amerika’, dus je kan er ook nog iets leuks mee winnen! Het invullen neemt zo’n 5 tot 10 minuten in beslag.

Alvast ontzettend bedankt!!

Met vriendelijke groet,
Jessica Trippelvitz

http://www.thesistools.com/web/?id=343057