Hallo, mijn naam is Anoeska ben 33 jaar en woon in Amsterdam. Ik wil graag eind december /januari een reis maken door Colombia. Ik wil zowel steden, als strand en de amazone bezoeken. Een combinatie van cultuur/historie/natuur en relaxen:zon02:liefs,
Spreekt iemand dit aan , stuur dan een berichtje zodat we kunnen kijken of we samen een mooie reis kunnen maken.
Hoi Anoeska,
ik ben van plan om ook rond deze tijd door Colombia te gaan reizen. Het lijkt mij wel prettig om dit mogelijk samen te doen omdat Colombia toch niet heel veilig is jammerlijk genoeg. Ik woon zelf in Gouda misschien handig om eens samen te komen. Heb zelf nog totaal geen beeld van Colombia het is een van de vele landen die ik tegen ga komen op mij waanzinnige reis die ik start komende september in Mexico en eindig na het carnaval in rio begin februari 2016.
Misschien handiger via facebook: Redirecting...
groetjes robbert
Aanstaande dec tot feb ga ik rondreizen in colombia.
Ik hou van alleen reizen, maar vind het wel gezellig om b.v. Oud en Nieuw en het blanco y negro carnaval in Pasto met iemand samen te vieren.
Ben jij van plan om naar het carnaval in Pasto te gaan?
Ik hoor graag van je! (ik ben 31 en woon ook in amsterdam! :))
Ik ben Roald een man(46) en heb dezelfde reisplannen als jullie.
Ik reis ook vanaf december en heb ook vaak alleen gereisd maar met een reisgezel is toch leuker moet ik toegeven.(Ben vorige winter nog in M-Amerika geweest)
Nu ben ik een man en natuurlijk is daar dan dat verschil maar ik heb eerder met vrouwen gereisd en dat was heel fijn.
Indien je eens zou willen afspreken ,dan zou dat makkelijk kunnen ,ik woon ook in Amsterdam.