Hallo allemaal,
Ik ben Arthur Nivillac, woon op Curacao Nederlandse Antillen. Ik ben bezig met mijn promotieonderzoek over de gechiedenis van het welzijnswerk op Curacao. Gezien de afrikaanse invloeden vanaf het begin van het hele welzijnsgebeuren op het eiland, wil ik graag in kontakt komen met kollega welzijnswerkers in South Afrika. Ik ben van plan om in augustus dit jaar voor twee weken naar South Afrika te komen.Dus:
[ul]
[li]ik wil in kontakt komen met welzijnswerkers om over hun ervaringen te hebben;[/li][li]kontakt komen met de organisatie van welzijnswerkers in South Afrika;[/li][li]eventueel materiaal verzamelen over hun geschiedenis over het welzijnswerk;[/li][li]verder kontakt komen met Best Buddies South Afrika[/li][li]Ik ben van plan om naar Joh te komen voor twee weken[/li][li]is er een ander betrouwbare vliegmaatschappij vanuit Amsterdam, naast KLM, die ook goedkoop naar South Afrika vlieg?[/li][li]automatisch wat er allemaal te doen is om toch nog even vakantie te houden[/li][/ul]Gaarne reactie en advies over mijn vele vragen. Hoop dat ik goeie tips en kontaktpersonen kan ontmoeten,
vriendelijke groet, Arthur Nivillac
[EMAIL=“optimacur@hotmail.com”]optimacur@hotmail.com