in juli zal ik samen met een vriendin 3 weken in Peru rondreizen waarbij we eigenlijk twee treks willen maken. Een in de Colca Canyon en de Salkanty trek. In de colca canyon willen we ongeveer 5 dagen lopen met een gids (liefst geen tour). Heeft iemand goede ervaringen met een (Engelstalige) gids. Nog suggesties voor plaatsen om te slapen en om zeker te zien daar?
En de Salkanty trek, is er nog een organisatie aan te bevelen? En weet iemand nog een leuk hostel in Cusco en Arequipa.
Voor een hostel in Arequipa kan ik je Home Sweet Home aanraden, klein en gezellig, goedkope prijzen en dicht bij de Plaza.
Amaru hostal en Mallqui hostal zijn goede hostels in Cusco, met mooie kamers en in het centrum.
De Salkantay trek kun je via ons boeken, we hebben goede prijzen en bieden uitstekende service en een prachtige route!
Hoi ik heb ook de Salkantay trek gelopen en hij was echt geweldig, ik heb hem in Cusco geboekt bij een agency naast de Cuppucino bar op Plaza Mayor in Cusco.
Verder weet ik niet hoe oud je bent, maar als je rond de 20 bent en en van een feestje houdt dan is Loki’s in Cusco echt een geweldig hostel:)