Co van Kessel overleden

Op een ander forum gelezen dat Co van Kessel, een van degenen die het fietsen in Bangkok commercieel aanbood en populair heeft gemaakt, na een lang ziekbed is overleden.

RIP Co, ik heb je een paar keer mogen vergezellen op je tochten en het was geweldig.

Potverdikke,

das balen. Had juist graag een fietstour gedaan bij de beste man omdat ik er veel goede verhalen over las. Was er niet van op de hoogte dat hij ziek was.

RIP

IK heb Co helaas nooit persoonlijk leren kennen. Ik heb 3 wandel/fietstochten bij Co van Kessel gedaan en die behoren toch tot de hoogtepunten van Thailand!

Rust zacht Co!

Ondanks het overlijden van Co gaan de fietstochten wel door. Ik denk alleen de komende paar dagen niet ivm de crematie.

Volgens een bericht dat ik gisteren ergens las, gaan de tochten ook komende dagen door.

de tochten gaan de komenda dgn langs de tempel waar co ligt volgens de site van co

Bedankt voor de aanvulling ik wist niet zeker of dat zo was.

wens de nabestaanden veel sterkte toe

ik heb co wel ontmoet in het grand china princes hotel. aardige, slimme man. rust zacht en sterkte voor de nabestaanden!

Vier jaar geleden zijn fietstocht gedaan. Was erg prettig. Naar ik hoorde van een reiziger hier in Cambodja is de naam ook veranderd. RIP Co.

Naam is nog steeds hetzelfde hoor, vorige week nog gedaan.
Super leuk en ze vertellen nu ook echt over co van kessel en zijn hoe en wat en uiteraard dat hij helaas is overleden.