Hoi lezers!
Wij willen binnenkort voor een citytrip naar Marrakesh, de vraag is hoeveel dagen je je daar kunt vermaken? Wie heeft er tips en wat moet ik zeker in die dagen zien/doen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Femke
Hoi lezers!
Wij willen binnenkort voor een citytrip naar Marrakesh, de vraag is hoeveel dagen je je daar kunt vermaken? Wie heeft er tips en wat moet ik zeker in die dagen zien/doen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Femke
Hallo VFemke,
Zie mijn tips aan Yme40 van 11-11-2010.
Wil je nog meer weten, dan lees ik het wel.
Gr. Copictures
binnen een paar dagen staan de foto’s van o.a. Marrakech op de volgen site: http://copictures.blogspot.com/
Gr. CoPictures ![]()
Hey VFemke,
Als je naar Marrakech gaat dan raad ik je de volgende bezienswaardigheden/activiteiten/hotspots:
1;Bezoek brengen aan de Jemma El Fna plein, een markt vol leuke kraampjes, restaurants en straatartiesten. Verder kan je ook de medina in waar je kan genieten van ambachtelijke winkeltjes en authentieke gebouwen.
2;Chez Ali is ook de moeite waard om te bezoeken want het herbergt een folkloristische avond met muziek, heerlijk eten, artiesten en een paardenshow!
3; Als excursie raad ik je aan om de Ourika vallei (30 km van Marrakech) te bezoeken met prachtig natuurlandschap en watervallen.
4;je trip is tenslotte niet compleet zonder een bezoek aan een Marokkaanse hammam oftewel een spa. Les bains de Marrakech is mijn favorite waar ik van een sauna en massage heb genoten…onvergetelijk.
Zelf heb ik voor mijn Marrakech tripjes inspiratie opgedaan en geboekt via www.myresidencemarrakech.com
Op de website staan er meerdere excursies, hotspots en zelfs accommodatie omtrent Marrakech.
Succes!