Christelijke reisgenoot rond 14 november 2010

Hoi allemaal,

Rond 14 november wil ik graag een backpackmini reis maken, voor ongeveer een maand. Mijn doel van deze reis is om me in mijn geloof te verdiepen. Ik heb laatst namelijk de keuze gemaakt voor god en wil hier nog steeds meer over leren. Nu wilde ik eerst alleen reizen, maar misschien is er toevallig wel een christelijk persoon die ook wil reizen.

Ik wil vooral veel van het land zien, welk land, maakt me niet zoveel uit, ben gewoon gek van Azie. Daarnaast wil ik echter ook mijzelf verdiepen in het geloof en hier mee bezig zijn.
Ik ben zelf dan 22 jaar en een vrouw. Leeftijd maakt me op zich niet zoveel uit.
Ik ben vierdejaars Geneeskunde student en wil er dus nog even tussenuit voordat het serieuse co-schappen werk gaat beginnen.

Mocht je je aangesproken voelen, lees ik graag de reacties.

groetjes Evelyne Zwart

Hoi,

Ik ben zelf niet chirstelijk maar ben wel net terug uit India.
Hier kun je veel Mother Teresa houses vinden. Je kunt hier met de (internationale) nonnen en andere vrijwilligers vrijwillig werken. Hospita’s, schooltjes, weeshuizen etc.
Wellicht is dit iets voor jou. Ik zelf heb gekeken bij het hospita in Calcutta., helaas had ik te weinig tijd om te blijven. Maar hier kun je écht goed werk doen, zolang/kort als je wil. Volledig vrijblijvend…

Groetjes Annika