Leuk om eens te bezichtigen, een 8ste werledwonder in de maak!
http://kanom.woelmuis.nl/berichttonen.php?onderwerp=6&bericht=68
Leuk om eens te bezichtigen, een 8ste werledwonder in de maak!
http://kanom.woelmuis.nl/berichttonen.php?onderwerp=6&bericht=68
De info bij je link is niet goed.
Zo gauw je het terein opkomt dien je in een gebouwtje langs de poort de 500Bath te betalen.
Je ziet vandaar nog niets van de tempel.
Ik hoorde daar ook van de dolfijnen en ben toen weer vertrokken omdat ik niet mee wil betalen aan het gevangen houden van dergelijke dieren.
Hallo,
Is het niet zo dat je als buitenlander die 500 Baht moet betalen? Bij de laatste excursies die wij maakten met onze Thaise gids betaalden wij en ging hij gratis naar binnen. Het schijnt ook zo te zijn dat hoe langer hoe meer organisaties het grote verschil niet meer accepteren. Maar of dat waar is weet ik niet precies dat heb ik van horen zeggen.
Deze “tempel” is een comerciele onderneming. Het is geen tempel van de gemeenschap, daarin zit het grote verschil denk ik.
In Thailand moet je als farang bij meerdere tempels entree betalen echter dan gaat het meestal om luttele bedragen van 10 of 20bath. Hier is het dus een ander verhaal, je bataald hier maar liefst 500bath. Vergelijk het maar met een soort van atractiepark.
Ik hoorde van een Thai dat zij 350bath entree betalen bij deze tempel.
Begeleiders van groepen krijgen meestal gratis entree. Zo eten zij bij restaurants ook meestal gratis,zij brengen immers de klanten…
Dit verschijnsel zie je hier ook als je een busreis naar Spanje neemt.
Idd, de tekst is niet helemaal correct. Ook nog een kleine aanvulling van iemand die onlangs de tempel bezocht heeft::
Gisteren ben ik naar de tempel van hout geweest waar jij het overhad. Ik was er niet eerder binnen geweest.
Hij is bereiken vanuit soi 12 en soi 14. Je kunt het beste in die soi een ticket voor de tempel kopen. De prijs is daar hetzelfde als in de tempel maar ze komen je dan gratis ophalen en ook weer terugbrengen. Met paard en kar brengen je ze vervolgens (gratis) naar de ingang van de tempel en ook die brengen je na afloop weer gratis terug naar de ingangspoort.
Het is best de moeite waard om te doen.
Ik zal vandaag de tekst aanpassen,
Mvg,
Jeroen