Beste tijd voor: Tiger Temple

Wegens een foutje in het reisschema, aan het bekijken hoe we alles alsnog in kunnen plannen, zonder de Tiger Temple te moeten overslaan…
Iemand een suggestie wanneer we de Tiger Temple het beste kunnen bezoeken? In de middag? of liever in de ochtend??? Midden op de dag is gewoon geen optie… Shit… :confused:

Je kan ze enkel bezoeken tijdens het warmste moment van de dag waardoor ze volgens mij zo passief doen,hun middagdutje is heilig.
Je hebt voor en tegenstanders van de tijgertempel,de waarheid zal wel in het midden liggen zeker?Oja de entree bedraagt 300bath en men kan met de tijger op de foto gaan.Denk dus na en wijzig uw plannen indien u dit jaar of in de toekomst een bezoek aan de Tijger Tempel in Thailand had willen brengen. Wilt u met een verdoofde tijger op de foto, tegen vette betaling, met in uw achterhoofd de gedachten dat deze dieren geen leven als normale tijgers gegund is en u hier dus aan meewerkt,its up to you!!
Wist u vrienden,dat deze tijgers alleen maar gekookt vlees eten?
gegroet:georgessiam.

Idd Georges ik heb ook al negatieve zaken over die tiger temple gehoord. Toch denk ik dat ik er deze keer eens een kijkje ga nemen.

Tiger temple klinkt leuk maar viel mij zo tegen…
Ik vind het zielig voor die beesten…ze worden geslagen als ze niet mooi in de camera kijken voor een foto.
mijn tip: skip it en geef er geen geld aan uit.

jeroen

Ben er aantal jaar terug ook geweest en vond het wel interessant om eens te zien. Heb niet met eigen ogen gezien dat de tijgers geslagen (of mishandeld) werden.
Maar je hebt idd voor- en tegenstanders van de Tijgertempel…iedereen moet voor zich de keus maken of je het wel of niet wilt bezoeken.

ik ben in maart dit jaar geweest en zou nu nooit meer gaan.
het is absoluut niet natuurlijk dat je een tijger op zijn buik kan aaien en ik vond het net een grote fabriek waar je achter elkaar op de foto mocht met de tijgers…was echt hup hup hup.
inderdaad kan je het alleen bezoeken op het heetst van de dag.

ik zou mijn geld anders besteden…er zijn nog zoveel mooie dingen in thailand.

gr paula