Cherangani Hills en Marakwet

Hoii
Is iemand ooit weleens door de Cherangani Hills getrokken en / of door het district Marakwet getrokken? Ik doe hier mijn scriptie over en zou graag met jou in contact willen komen!
Alvast super bedankt!!

Ingrid

Wat precies wil je graag weten? Ik ga over vijf weken daar heen.

oke, spannend!! Maar wat ik je zou willen vragen:
Waar ga je precies heen? (Ook waar je daarna en daarvoor bent heen geweest)
Hoe ben je op deze bestemming gekomen?
Hoe lang verblijf je in dit gebied?
In welke accommodatie verblijf je?
Wat verwacht van dit gebied?
Ga je met een organisatie naar dit gebied of zelf geregeld?
Via welk vervoer verplaats je je door Kenia?
Alvast super bedankt!!!

Ingrid

Ik kom oosprogelijke uit Kenia en ik heb daar in het toueisme gewerkt als een chauffeur/gids.Ik ga met mijn gezin heen gedurende 3 weken vanaf 6-7-09 t/m 24-07-09. Onze safari begint in de beroemd Masai mara park daarna rijden wij naar onze eigen guest house die bij een plaats Vihiga heet vlagbij victoria meer.Wij veblijf in de guest house voor 9 nachten. We gaan verder naar meer baringo via Eldoret, keiyo vallei(cherangani hills/marakwet).Daarna rijden verder naar meer bogoria, meer nakuru en Nairobi. Vanaf nairobi gaan wij met de trein naar de kenianse kust mombasa. Wij verlijf in een lodge.Na einde van onze vakantie vliegen wij terug van Mombasa kenia naar schiphol via Nairobi en Instanbul.Ik heb een tour busje daar geregelled en ik ga zelf rijden.

Oke, bedankt voor de snelle reactie.
Super leuke reis zeg!! Het is er erg mooi, ben zelf ook naar Lake Baringo, Bogoria en Kerio Valley geweest. Maar je verblijft wel of niet in Marakwet? Of rij je er alleen doorheen? Dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal, want keiyo ligt net naast Marakwet en het kan zijn dat je daar dan misschien verblijft dan.
Nou ik wil je alvast heel veel plezier wensen in Kenia!!