Chauffeur/ gids

Wij zijn op zoek naar een goede en betouwbare chauffeur c.q gids. Via via kwam ik dimantha dasun <[EMAIL=“dimtours@yahoo.com>tegen”]dimtours@yahoo.com>tegen. Heeft iemand ervaringen met deze chauffeur/gids. Reactie zijn zeer welkom:chin:

Ben net terug uit Sri Lanka en had een uitstekende en betrouwbare chauffeur c.q. gids.
mocht je belangstelling hebben mail naar rw12341@hotmail.com

ALs je er nog eentje nodig hebt mail dan naar janv1234@gmail.com. Ik ken er wel een paar. Welke hangt een beetje af van je programma

Hoi,
Wij zijn in de zomer 2012 in Sri Lanka geweest. We hebben 3 weken rondgereisd en meestal in budget guesthouses geslapen. Als je naar Yala National Park gaat hebben we een aanrader:
Daar hebben we namelijk U.P. ontmoet. Een aardige, betrouwbare man. Voor de tsunami had hij een restaurant aan de kust. Hij is 3 maanden in Nederland geweest en weet goed wat westerse reizigers willen. Nu werkt hij samen met zijn zus in een guesthouse in Tissamaharama bij Yala National Park. Het guesthouse heet Champa G C guesthouse, Kirinda (Yala) in Tissamaharama. Ze hebben 2 kamers inclusief badkamer voor 1500 RS per nacht. Ook hebben ze een visrestaurant. Het zijn vriendelijke mensen en U.P. is een ontzettend goede kok. We kunnen dit guesthouse echt aanraden. Ze bieden ook safari’s aan met een jeep voor 4500 RS. Of dagtripjes met een busje, airportservice e.d.
Contactgegevens: email: upprasantha@gmail.com. Mobile: +94 0772329476
Fijne reis door Sri Lanka!

Jan en Danielle

Ik ben op dit moment aan het rondreizen met een hele goede gids. Hij maakt je tour heel persoonlijk en klopt je geen geld uit je zak.
Goede bus, persoonlijk contact en zeer vriendelijk. Wij hebben gisteren zelfs bij zijn familie gegeten en samen gekookt.
Mocht je zijn nummer of mail willen stuur dan even en bericht naar e.booijen@upcmail.nl

1 like

Dank voor je reactie. Inmiddels hebben wij een chauffeur/gids gevonden.

Wij zijn net teruggekomen uit het schitterende Sri Lanka en wij hebben de eerste 2 weken met de gids Dim rondgetrokken. Dim is een fantastische gids/chauffeur en heeft ons het land echt leren kennen. Op het forum had is reeds gevraagd of iemand hem kende, maar hierop had niemand gereageerd, jammer! Dus was het in feite een gok wie we zouden aantreffen. Maar nu kan ik hem zonder meer aanbevelen voor een prachtige vakantie in Sri Lanka.
Je kunt zijn website bezoeken en hierop eventueel direct contact met hem opnemen (http://www.dimtours.com/).