Hallo!
Ik ben Casper, ben 25 jaar en woon in de buurt van Antwerpen. Ik ben vorig jaar van Antwerpen naar Istanbul gelift met een vriend van mij. De heentocht was zeer geslaagd, maar de terugtocht leek wat moeilijker te zijn. We hebben dan ook na veertien dagen reizen besloten in Zagreb het vliegtuig huiswaarts te nemen.
De heentocht voerde ons door nederland, duitsland, oostenrijk, slovakije, hongarije, roemenie en bulgarije. Deze landen hebben we kunnen doen in een tijdsspanne van acht dagen. We zijn één enkele dag ergens aan de kust gebleven om wat tot rust te komen.
De terugtocht hebben we genomen via griekenland, macedonie, servie, bosnie en op die manier kroatie binnen. De landen van de terugtocht waren stuk voor stuk erg moeilijke landen om te liften. We hebben dan ook meermaals voor honderden kilometers de trein genomen. We werden moe en het liften viel niet mee. Dat is dat verhaal, in het kort.
We zijn van plan om komende zomer een volgend liftavontuur te beginnen, waar naartoe blijft nog de vraag!
Hopelijk kan ik hier op het forum wat info vinden over liften!
Groetjes!
Casper