3weken liftend door europa juli/aug

hey beste reizigers .
ik heb zitten denken om tijdens mijn groot verlof van het werk . “3weken”
te gaan liften door europa . laatste 2weken juli/1 week augustus.
startend vanuit belgie
nederland –> duitsland–>polen –> lithouwen –> letland –> estland –> rusland –> finland –> zweden –> noorwegen –> vliegticketje huiswaards.
OF
belgie –> frankrijk –> duitsland –> zwitserland – > italië .

ik heb hier geen ervaring mee met liften . wel met reizen .
dus ik heb er niet echt een gedacht van als dit haalbaar is in 3-4weken .

maar graag zou ik zoveel mogelijk cultuur van al deze landen opsnuiven als liftend . zo ben je wat dichter bij de mensheid zeg maar.

wil dit gerust alleen doen , maar heb zoiets in me dat zegt ; ervaring/geluk/vrijheid moet je delen .
dus als er iemand is dat zich geroepen voelt om op low-budget reis te gaan als liftend door deze landen in europa .
laat gerust iets van u horen man/vrouw/leeftijd maakt niet echt uit .
algemene volwassenheid vind ik wel belangrijk .

tijd genoeg om wat leuks te plannen en af-te-spreken !
ik hou trouwens van foto’s en video’s maken :foto: dus deze reis word zeker en vast mooi in eeuwigheid vastgelegd.

groeten uit Belgie ! Nicolas. :wereld:

Heb precies het zelfde gedaan vorig jaar… Liften naar italie door zwitserland duitsland frankrijk… Heb ook iemand gevonden via dit forum… En heb ook alles gefilmd, haha! Ook precies drie weken… Dus, ja het is mogelijk… Mijn laatste liftvakantie was vorige maand, ben in 6 uurtjes van groningen naar brussel gelift, kun je nagaan hoe snel…

Mvg

1 like

leuk om te horen dat het mogelijk is iemand te vinden!
wat vond je van de ervaring ?

Geweldig! Superervaring… Als je nu je spullen pakt, liften we naar oktoberfest in munchen, kzoek nog iemand! Hahah

ik ben maandag weg naar zwitserland :stuck_out_tongue: dus voor mij is het een neen.
heb er wel vrienden en familie zitten momenteel :slight_smile:

Zou ik mogen vragen of je misschien met de auto naar Zwitserland gaat?