Hoi!
Volgende week ga ik samen met mijn zus richting Brazilie, eerst naar de watervallen in Iguacu en vanuit daar naar Florianopolis.
Onze terugvlucht staat geboekt vanaf Sao Paulo op zat 5 maart in de avond. En mogen we nou net het geluk hebben dat dit jaar carnaval in Sao Paulo op 4 en 5 maart is! We zouden hier dus graag nog heen willen, maar we hebben geen idee hoe dit werkt. Moet je tickets kopen? En ik welke buurt kan je het beste verblijven?
Alle tips zijn welkom! Ook als iemand nog leuke strandplaatsen tussen Florianopolis en Sao Paulo weet?!
Groetjes Mathilde
Van carnaval in SP weet ik niet veel af. Balneário Camboriú is een bijzonder mooie kustplaats met fraai strand en boulevard, veel leuke terrasjes en kiosken. Het is wel een wat duurdere (mondaine) badplaats. Een pousada of hotel zal er niet goedkoop zijn.
Daarnaast heb je natuurlijk het fraaie strand van Bombinhas waar een Nederlandse collega, landcruizer een aantrekkelijke pousada heeft, te vinden op dit forum www.pousadadoholandes.com
Dicht bij SP heb je de kustplaatsen São Vicente met boulevards en stranden en wat kleinere plaatsen zoals Peruibe, Itanhaém en Praia Grande. Allemaal met de bus bereikbaar vanuit SP.
succes
Ik weet ook niet veel van het carnaval in São Paulo, maar misschien kun je hier vinden wat je zoekt. Het schijnt al vroeg uitverkocht te zijn.