carnaval in argentinie

Hallo

As vrijdag 17 feb 2012 komen wij aan in BA en aangezien het de dagen er na carnaval is lijkt het ons leuk om dit mee te maken.
Wie kan ons tips geven waar we dit in argentinie kunnen doen??

Vast bedankt voor jullie reactie!

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

Alhoewel ik er nooit ben geweest (en na tientallen jaren Straatcarnaval in Rotterdam mijn portie ook wel gehad heb), is het beroemdste carnaval hier dat van Gualeguaychú. Zie hier Engelstalige info over het festival, data & tickets. Gualeguaychú ligt ongeveer 240 km ten noordwesten van Buenos Aires, in de provincie Entre Rios.

Veel plezier!

Groet,

Jan

Er is dat weekend, sowieso vanaf zaterdag tm dinsdag ook Carnaval in de stad. Het is echter best moeilijk om hier super gedetailleerde informatie over te vinden, de blog waarop ik de meeste info vond is deze: http://homebuenosairesblog.com/2012/01/31/carnival-2012-buenos-aires/

Gualeguaychú is inderdaad super! Vorig jaar daar geweest en nog nooit zo’n leuke carnavalsavond gehad, maar ik vrees dat er op dit moment geen goede kaarten meer te krijgen zijn. De beste plaatsen zijn altijd super snel uitverkocht.

Je zou altijd nog even kunnen bellen, alle info op deze website: Carnaval de Gualeguaychú 2018, el Carnaval del País - Fechas y precios

Heel veel plezier met Carnaval en natuurlijk in Buenos Aires!

Super bedankt voor julile reactie
Het verbaast me wel dat je kaarten nodig hebt voor de carnavalsparade. Ik verwachte meer een parade door de straten heen.
Maar we zullen eens kijken wat er in de stad voor mogelijkheden zijn!

Nog 2 dagen en dan vertrekken we >>>

Groetjes Ingrid

Voor de parades in de stad heb je geen entreebewijs nodig :wink: