Cardelmar en Thrifty

Hallo, heeft iemand wel eens via Cardelmar een auto gehuurd bij Thrifty? Ik kreeg een offerte van Thrifty die veel hoger uitkomt dan die van Cardelmar door alle verzekeringen die ze bij Thrifty op het basistarief stapelen. En ze zeggen erbij dat bij derden afgesloten verzekeringen in Costa Rica niet gelden. Terwijl Cardelmar zegt een auto te verhuren inclusief alle verzekeringen en desgewenst zonder eigen risico en met verzekering voor banden- en ruitschade inclusief.

Ik heb geen idee, maar lees graag even mee omdat wij ook van plan zijn een auto te gaan huren!

En ik maar denken, ha, een reactie van iemand die weet hoe het zit:dag: Laten we hopen dat er iemand komt die er verstand van heeft.

Als je een auto van Thrifty huurt via een agent in Europa en je neemt de verzekering van die Europese agent er bij, dan zul je alle schade die je veroorzaakt in Costa Rica eerst moeten betalen en thuis bij terugkomst moeten claimen bij de agent in Europa.
Huur je rechtstreeks bij een autoverhuurbedrijf in Costa Rica dan hoef je, als je all risk verzekerd bent, helemaal niets te betalen bij schade. Afhankelijk van je eigen risico natuurlijk.
Dos Palmas verhuurt ook auto’s van Thrifty met een Costaricaanse verzekering er bij. Misschien ietsjes duurder maar minder risico’s.
Ook andere hotels of [EMAIL=“costaricaopmaat@gmail.com”]reisagenten rondom het vliegveld, met Nederlandse eigenaren, kunnen je helpen met de auto huur.
Succes
Otto

www.elmonofeliz.com
Ojochal

1 like

Boeken!

http://goo.gl/Shtti1

Heb ook bij thrifty een auto gehuurd. Toen deze geparkeerd stond reed er iemand tegen aan. Alles was prima geregeld. Kosten ons niks. We hebben ook via dos palmos geboekt

[

Excuus, dos palmas…

[

Wij hebben ervaring met Thrifty via Dos Palmas - niets dan lof en weer gereserveerd voor onze volgende reis - en Cardelmar in Thailand. Dat beviel een stuk minder. Ik weet heel zeker dat ik tijdens het boeken heb gecheckt dat alles all-in was, maar toen wij een auto met kapot raam inleverden moesten we eigen risico betalen. Prima, want we waren toch verzekerd? Dit kregen we dus niet terug van Cardelmar omdat dit niet in de verzekering zou zitten. Hoop gedoe, gemaild en gebeld en geld kwijt… Hadden we het maar daar goed geregeld!

Via Wereldwijzer app