Cappadocie; Goreme of Urgup??

wow klinkt echt super! ben net terug van een rondreis (met corendon) door cappadocia en mn handen jeukten echt in Goreme. Wat een geweldig heerlijk relaxed dorpje. We logeerden zelf in Urgup (nix mis mee) maar Goreme zag er zo geweldig uit!!

Kan je echt een luchtballonvaart aanraden! :smiley: mits je daar zin in hebt. Ik ben nog nooit in Pamukkale geweest, maar Fethiye en Oludeniz kan ik echt aanraden. Misschien kun je er een dagtrip heen boeken (1 vd 2)

ik wou dat ik met jullie meekon! klinkt echt helemaal geweldig! veel plezier!

1 like

Hey Bloem, ik heb net even gereageerd op je blog. Heel mooi allemaal, lees je reaktie maar! Misschien dat we idd een dagtrip naar Fethiye kunnen doen vanuit Dalyan. Wij hebben er in ieder geval ook super veel zin in! en volgens mij wordt het een supermooie reis! dankjewel.

Hallo wij twee hollanders die naar Cappadocie willen.
Lara reizen biedt deze aan maar niet helemaal op onze voorwaarden (in Juni)
wat kan je het beste doen om cappadocie te zien in kayseri gaan zitten en dan zelf tochten /excursies boeken.

Geef ons a.u.b. raad wij komen er niet meer uit.

alvast bedankt

Ad Cevaal [EMAIL=“acwcevaal@zeelandnet.nl”]acwcevaal@zeelandnet.nl

Nee, in Goreme gaan zitten en het ter plekke regelen. In ieder pension kunnen ze je verder helpen met bv georganiseerde dagtrips of het huren van prive vervoer. Kayseri ligt ver weg van alles, daar heb je verder niets aan.

Vandaag over 2 weken gaan we dan eindelijk vertrekken! Vorige week de vaccinaties voor de zekerheid laten zetten! Dus we zijn er klaar voor. Istanbul here we come!
In Istanbul nog wel wat zaken te regelen, m.n. de nachtbus naar Cappadocie en de overtocht vanuit Bandirma weer terug naar Istanbul en natuurlijk gelijk kaartjes voor het Topkapi paleis regelen, want daar schijnt het erg druk te zijn en dat willen we niet missen! We hebben er zin in! Gr. Mirjam

Hele fijne reis, weet zeker dat het genieten wordt:vak02:

OHHHH!!! GENIET!!! En iets moois ervan maken is gegarandeerd… wat een mooie tocht!!!

Veel plezier(over 2 wkn dan ;)!!)

Hallo mensen van het Turkije reisforum, ik ben weer terug uit het geweldige land dat Turkije heet!
We hebben het super gehad! Wat een prachtig land en de mensen zijn echt verschrikkelijk vriendelijk en behulpzaam. Istanbul vond ik heel groot, maar na 5 dagen wist ik alles te vinden! Super gewandeld daar en vis gegeten op de Galatabrug. Cappadocie was echt overweldigend, een sprookjesland. We sliepen daar in een Fairy Chimey, ondanks de onrustige nachten ivm de ramadam zou ik er zo weer terug willen. Geweldig mooi. Dalyan is ook een superstreek. Heerlijk om 3 kwartier in een bootje naar het strand te varen, door een soort van Biesbosch. Hier voor het eerst weer Nederlanders gezien, maar veel minder toeristisch dan Oludeniz bijv. Ook ben ik in je aangerade pension gaan slapen in Ayvalik. Superleuk en ze heeft ons echt geholpen met de bus enzo.
In Selcuk trouwens ook in het Kalehan hotel geslapen. Was ook goed hoor! Dus veel aan jullie gehad. De nachtbussen waren allemaal heel goed. Wat fijn dat er gewoon een soort steward rondloopt en voor je zorgt. ik heb onze reis een klein beetje bijgehouden op www.mirrechie.blogspot.com
Misschien vind je het leuk om eens te lezen. Groetjes van Mirrechie

Goed zo!
En erg leuk dat je nog even komt vertellen hoe het is geweest.

Fijn om te horen dat jullie het ook zo fantastisch gevonden hebben !