Cappadocie (excursie) Alanya

hoi

ik ben benieuwd of er weleens iemand met een excursie naar Cappadocie is geweest ? ( vanuit Alanya )

zo ja ? wat zijn ongeveer de kosten ? is het leuk ? wat kun je verwachten bij zo’n excursie ?

alvast bedankt !

groetjes

Ik heb vanuit Side een 3-daagse excursie gemaakt naar Cappadocië. Helemaal geweldig.
Het kost zo om en na bij de €50/€60, maar het is zeer de moeite waard. Ben daar ook naar een folklore dansavond geweest. Erg onder de indruk geraakt.

bedankt !

o de prijs val dan op zich wel mee.
ik wil misschien ( niet schrikken hihi in 2008 ) samen met mn vriend naar
Cappadocie toe , maar dan wel via een excursie.

leuk een folklore dansavond :slight_smile:

Cappadocie staat in ieder geval op mn lijstje :wink:

hihihi bij mij ook

Het was er GIGA!!!
Wij hebben het vanuit Alanya gedaan dus. Ook 3 dagen(is een aanrader, die tijd heb je echt nodig!) Heb het toen wel via de hostes gedaan, wilde daarheen PERSE een hollands sprekende gids, anders mis je zooooo veel hoe goed je ook engels spreekt(En dat doe ik dus!)

GAAN!!!

o leuk, ik wil dus ook vanuit Alanya gaan :smile:

had jij ook een turkse folklore avond ? of is elke excursie daar naar toe verschillend ?

mooi zo , staat op mn lijstje voor 2008 , tis nog ver weg. maar erover nadenken en plannen maken kan geen kwaad , toch ? :smirk:

Staat Op Het Lijst Voor Het Komende Zomerseizoen

leuk :smile: , laat ff weten hoe je het vond
ik ben wel nieuwsgierig hihi

is goed!!!

oke dank je wel :smile:

tis nog ver weg , maar toch .

Als je naar Cappadocie gaat, zorg dan wel dat de werkelijke hoogtepunten er in zitten want er wordt ook veel van deze reisjes op straat aangeboden zonder deze hoogtepunten. De entrees zijn namelijk vrij duur. Verschil moet er zijn natuurlijk. Zorg dat in het programma zit: Göreme openluchtmuseum, Derinkuyu of Kaymaklı ondergrondse stad (geen andere want daar foppen ze je mee), Zelve openluchtmuseum.

Veel plezier en laat wat horen als je er geweest bent. Wat betreft de Cappadocie folklore avonden: moet je doen, is echt geweldig (zit niet in de excursieprijs)

bedankt voor de tip !

dit jaar zal het helaas niet lukken :frown:
maar het staat wel op de planning voor de toekomst.

we willen dit jaar naar de watervallen van Antalya.
een dorpentocht, turkse avond enz
er staat veel op de planning voor de vakantie hopelijk kunnen we het ook waar gaan maken.

groetjes dicle

De waterval van Antalya (bij Lara) stelt niet zo veel voor hoor! Die heb je in 1 minuut wel gezien. De Turkse folkloreavond is wel leuk, maar is zonder eten(!)

De laatste reaktie was in 2008, ik denk dat ze ondertussen wel alweer ergens anders heen geweest zijn…