Canada Zomer 2004

Hallo allemaal!

Ben bezig met het regelen van een Working Holiday Visa en het lijkt me leuk om wat tips the krijgen van mensen wat ik echt MOET gaan zien in Canada! Ik hou ontzettend van ruige natuur en mooie steden (zoals bijna iedereen vermoed ik), dus als er mensen zijn met leuke ideeen…laat het me weten! Als er mensen zijn die in deze tijd ook naar Canada gaan (juni/september…) zou ik het ook graag horen!

Hanneke

Hi ten 1e hoe kom je aan zo;n Working Holiday Visa wat zijn de voorwaarden ? Ten 2e ga naar Toronto en Vancouver is heel erg mooi. Ik ga volgend jaar via Travel Active 1 jaar wonen en werken in Canada en daarna wil ik daar wel voor altijd blijven.

afz DC

Toronto en Vancouver zijn erg coole steden. Qua natuur: ga naar The Rocky Mountains, maar ook Dinosaur National Park is erg indrukwekkend, ook al is dat niet zo bekend (ligt niet al te ver van Calgary, en Vancouver Island is ook verschrikkelijk mooi.
Wil je foto’s zien en verhalen lezen, ga dan naar m’n website www.reisverhaal.com, daar staan m’n verslagen over Canada. Ik ben afgelopen zomer begonnen in Toronto, zit nu in de Rockies en ga over een maandje ofzo naar de West kust

Hey hanneke,

Ik ben 2 jaar geleden in BC geweest…Vancouver is ok,maar ik hou meer van natuur,en ben naar de Southeren Gulf Islands geweest,hiken en campen. Daar zijn eilanden zoals Salt-Spring Island,Galiano Island, Mayne Island (ik noem er maar een paar) waar prachtige natuur is en waar je fantastisch kan rondtrekken en camperen. Eind van deze maand ga ik weer naar Canada,maar ditkeer naar Manitoba,de centrale provincie, om vrienden te bezoeken voor 3 weken. Manitoba is meer “plains” en is s’winters bar koud (-40 soms kouder) en s’zomers gloeiend heet. Er zijn dan ook veel tornado’s enzo…
In ieder geval,waar je ook heengaat…Canada steelt je hart.

Veel plezier!
Rob