Hallo allemaal,
Zoals aan de titel te zien, is het nog wel ver weg, maar ik was gewoon benieuwd of er mensen zijn die eventueel ook dit in gedachte hebben en ook mee willen helpen om dingen uit te zoeken en eventueel over lange tijd dus er samen naar toe reizen enzo…
Oke, wat is dus het plan?
Ik wil vanaf de herfst 2008 tot 2009 werken in NL om geld te verdienen en dan in de herfst van 2009 vertrekken naar Canada! Daar wil ik eerst een tijdje ook gaan werken en tussendoor natuurlijk ook leuke dingen doen (zoals skien, want ben daar dus in de winter ;)). En uiteindelijk wil ik naar Vancouver ten tijde van de Winterspelen, aangezien ik een groot fan ben van die Spelen en dat wil ik graag van dichtbij meemaken! En na de spelen zou ik ook nog wel even door het land willen reizen.
Hiervoor wil ik dus het WHP (2009) permit gaan aanvragen, waarmee je dus een jaar mag werken in Canada en verder is het ook pas een vrij recent idee dus heel veel heb ik nog niet uitgezocht ofzo. Maar als iemand ook met zo’n idee speelt en in 2009 tussen de 18-30 is (dat moet voor dat permit), dan laat het mij maar weten! Dan kun je samen dingen gaan uitzoeken, hoewel dat de komende maanden ook nog niet echt nodig zal zijn ![]()
Ik ben benieuwd of er iemand is die ook zoiets wil ![]()
Ik zet mijn mailadres hier niet neer ivm spam, stuur mij dus aub een bericht als je dit wat lijkt ![]()
Oh jah, nog iets over mijzelf dan, ben een 23/M, avontuurlijk, sportief en gezellig ![]()