Reisgenoot gezocht om te werken in Vancouver

Hallo,

Ik ben een meid van 25 jaar en ik zit erover te denken om dit najaar een paar maanden naar Vancouver te gaan om werk te zoeken. Dit jaar zijn daar de Olympische Winterspelen.

Ik vroeg me af of iemand hier misschien ook naar op zoek is of het leuk vindt om samen te gaan.

Mocht je interesse hebben hoor ik het graag, samen reizen lijkt me een leuker!

Groetjes Henriette

Plannen om in 2010 ook nog ergens rond te hossen in Canada?

Groetjes

Hallo!

Daar had ik eingelijk ook over nagedacht, maar zag het niet echt zitten om alleen te gaan. Het is inderdaad veel leuker als je samen gaat :wink:
Maar ben je nog wel van plan om te gaan? Als dat zo is, dan hoor ik graag wat van je.

Groetjes Lorena (22)

hey, wij zijn 25 en 31 en gaan vanaf half december voor een jaar naar Canada met een Work Holiday visum

we beginnen met een paar maanden Vancouver, en zien dan verder waar onze neus ons brengt

altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen om dan samen bv. Vancouver te ontdekken!

Hoi,

samen Vancouver ontdekken zal er niet inzetten denk ik; ik ga namelijk van april tot september maar vertrek in de omgekeerde richting…Ik vertrek naar Quebec, dan verder oostwaarts om vervolgens helemaal tot aan het westen te geraken tegen einde september waar ik opgewacht wordt door 2 vrienden om op 3 weken Britisch colombia door te trekken.
Dus wieweet kunnen onze wegen zich ergens kruisen.

Houd me in elk geval maar op de hoogte van jullie plannen

groetjes
Mie

Onderneem het in Nederland en wereldwijd kun je het uitbouwen vele mensen zullen je dankbaar zijn

Hee,

Ik ga eind januari / begin februari naar Calgary. Van daaruit wil ik ook graag naar Vancouver. Misschien inderdaad leuk om ergens af te spreken om vervolgens samen verder te reizen.

Laat maar even weten,

gr

Sander

hoi travelt,
ik ben ook van plan naar vancouver te gaan laat me weten wanneer je gaat stuur me je mail.

mvg

ssomeone

Hoi Hoi,

Ik ben van 9 februari t/m 4 maart in Vancouver. Wie heeft er zin om koffie te drinken of een biertje te drinken in Holland Heineken House?

Groetjes,