Ik ben een meid van 25 jaar en ik zit erover te denken om dit najaar een paar maanden naar Vancouver te gaan om werk te zoeken. Dit jaar zijn daar de Olympische Winterspelen.
Ik vroeg me af of iemand hier misschien ook naar op zoek is of het leuk vindt om samen te gaan.
Mocht je interesse hebben hoor ik het graag, samen reizen lijkt me een leuker!
Daar had ik eingelijk ook over nagedacht, maar zag het niet echt zitten om alleen te gaan. Het is inderdaad veel leuker als je samen gaat
Maar ben je nog wel van plan om te gaan? Als dat zo is, dan hoor ik graag wat van je.
samen Vancouver ontdekken zal er niet inzetten denk ik; ik ga namelijk van april tot september maar vertrek in de omgekeerde richting…Ik vertrek naar Quebec, dan verder oostwaarts om vervolgens helemaal tot aan het westen te geraken tegen einde september waar ik opgewacht wordt door 2 vrienden om op 3 weken Britisch colombia door te trekken.
Dus wieweet kunnen onze wegen zich ergens kruisen.
Houd me in elk geval maar op de hoogte van jullie plannen
Ik ga eind januari / begin februari naar Calgary. Van daaruit wil ik ook graag naar Vancouver. Misschien inderdaad leuk om ergens af te spreken om vervolgens samen verder te reizen.