Hallo allemaal!!
Met de deur in huis te vallen is dat ik een reismaatje zoek of een paar mensen die willen gaan rondreizen in canada!
Ik zoek iemand of meerder mensen die ook willen rondreizen in Canada! Mijn planning is 3 a 4 weken rondreizen! De reis die ik wil plannen is in het najaar van 2009! Ik ben al in canada geweest! dat was ontzettend mooi
Ik wil dan eerst met je(jullie) gaan plannen wat we daar gaan doen en daarna boeken we de reis!
Dus als je deze oproep erg aanspreekt laat zo spoedig wat weten via een persoonlijk berichtje!
Ik kijk uit naar een berichtje!
Groetjes
Rik
Ik heb 24 okt 2009 een vliegticket naar Vancouver geboekt.
Ik wil daar wel werken en wonen enzo, maar wil ook het land wel even ontdekken eerst.
Mocht je rond die tijd gaan, dan lijkt het mij wel leuk om dan eerst even een stukje van Canada te zien, als je iig wel in de buurt van Vancouver wilt reizen. Ik ga niet meer van Vancouver naar Quebec ofzo ;).
Laat het maar horen wat je plannen zijn en of je al meer mensen hebt 
Hallo,
leuk dat je een reactie heb gegeven!
Ik heb helaas nog niemand gevonden voor met mij mee te reizen naar Canada,
Ik wil gerust met jou gaan rondreizen! hoelang wil je gaan rondreizen? Ik denk da ik 2 a 3 weken wil gaan! Wat wil je dan allemaal zien? Ik wil naar Britisch Colombia(+eiland) en Banff(rockymoutains) en calgary en vancouver en walvissen zien en jij dan?
Nee ik ga ook niet naar de kant van Quebec want ik heb die kant al gezien!
waar woon je?
als we samen reizen hoe gaan we dat dan doen met de planning?
ik hoop wat van je te horen!
Hallo allemaal,
ik ga ook in eind oktober, maar ik ga voor mijn werk naar een congres in Montreal en zou daarna enkele weken willen rondtrekken. Ik kan mijn terugreis uitstellen, maar dat betekent wel dat ik vanuit Montreal terugmoet, dus ik kan best daar in de buurt blijven…
Dus indien er iemand tips heeft of zo, please let me know!
Groetjes
Els