Reisgenootje Canada 2008/2009

Hey hallo, :canada:

Zit inmiddels al in Toronto Canada en het ziet ernaar uit dat ik nog wel tot begin september in Toronto zit. Mijn bedoeling is om rond te reizen, werken enz… heb namelijk mijn whp… wil graag ook naar vancouver die richting uit… Helaas zijn mijn enige reisgenootjes alweer terug naar Nederland. Omdat ik nu niet in een hostel verblijf en zo weinig met andere reisigers in contact kom… dacht ik laat ik zo maar een oproep plaatsen… De bedoeling is om lekker wat te gaan rondtrekken (oost/west/noord evt. America/New York)en ondertussen natuurlijk ook werken… Iedereen met leuke ideeen enz… mag gewoon reageren sta open voor leuke ideeen… Ben wel echt opzoek naar een reismaatje… en het maakt niet uit voor hoe lang! dat kunnen we altijd bespreken…
Groetjes Ankie :canada:

Hey Ankie, zit je nog in Canada…ik zou daar heel graag heel willen heb daar wat internetvrienden zitten die ik op zou willen zoeken maar alleen is ook maar alleen…zoek dus iemand om daar rond te trekken in de laatste 2/3 weken van augustus.
Groetjes Lisette

Hey lisette,
yep zit nog steeds hier en zal hier nog wel een jaar zitten dus ik heb tijd genoeg… oh oke klinkt wel leuk!!! wat zijn je plannen dan en wat wil je gaan doen?? natuurlijk vind ik het wel leuk om wat te gaan reizen en dan is het wel gezellig als je met zijn 2en bent… laat het me maar weten!
groetjes ankie