Wij zijn van plan om in twee weken van Vancouver naar Vancouver Island, via Whistler,Kamloops,Jasper,Banff (Lake Louise),Glacier National Park,Vernon,Princton en weer terug naar Vancouver. Ik vind het moeilijk inschatten wat betreft afstanden of dit haalbaar is. Is dit te doen in twee weken ? Enkele dagen van 200 á 300 km rijden is mogelijk.
Hey,
volgens mij is dat wel goed te doen. Het hoeft niet eens zo te wezen dat je elke dag moet reizen. Ik heb vorig jaar een reis gemaakt van oost naar west, via Calgary, Banff, Jasper richting prince George, prince Rupert, dan met de ferry naar vancouver island, tofino, victoria en tenslotte vancouver. Dit was ongeveer 2 weken, misschien net 1 of 2 dagen langer. Maar ik heb ook 3 dagen in tofino, 2 dagen in banff, en 3 dagen in vancouver gezeten, dus het moet lukken. Onderweg is ook heel veel te zien. Als je rustig rijdt, dan leg je zo 250 km af op een dag en heb je je geen moment verveeld onderweg.
Groetjes, Ralph
Gelukkig maar. Een camperreis is helemaal nieuw voor ons, en je weet dan niet echt waar je aan toe bent. Bedankt voor je reactie.